"Loppis-Fynd" =D

 
Ett riktigt "Loppis-Fynd" är väl min nyinförskaffade "Marimekko-skål", som blev min för en TIA! =D Den passar alldeles UTMÄRKT till att bland annat ha vindruvor i, och är av lagom storlek att ha på bordet.
 
Bordet som dessutom fått ny skrud i form av en vacker "grönskimrande" DUK. Tyget räckte även till två fluffiga KUDDAR i soffan, och till "VÄGGTAVLAN" ovanför som numera också alltså skimrar...=D Det är HÄRLIGT att förnya med enkla medel! =D

Trolda - In The Living-Room =D

Kommentarer
Postat av: Inga M

Tygtavlor blir ofta snyggt! Det borde finnas mer av.

Önskar Dig en fin söndag!

Postat av: Ragnvi

Hej på sig lilla Trolda! Ingen kan väl som du få till det så fint med enkla medel!

Jo Ditte är sig lik...fast förra året gillade hon inte vatten! Nu slänger hon sig i vart som helst verkar det som...isch!

Två veckor kvar i Örebro...så jag längtar tills allt är klart!

Kramen!

Ragnvi

2009-05-03 @ 13:42:17
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Ingrid

Så mysigt du har det.

Man kan göra fina fynd på loppis.

Kram Ingrid

2009-05-03 @ 19:31:40
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: ejmis

Härligt att loppis-säsongen närmar sig med stormsteg! =)

2009-05-04 @ 19:29:01
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Poppins

Vilket fynd! Och det är både roligt och kreativt att försöka använda det man har och göra något nytt av det.

många kramar

2009-05-04 @ 19:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback