Att Blogga...

 
En av mina Väninnor frågade mig häromdagen varför jag BLOGGAR och vad som är så KUL med det...!?! En inte helt enkel fråga att besvara så där direkt eftersom det är så MYCKET med Bloggandet som är så kul och inspirerande!                                                                                                                                            Först och främst så har jag alltid tyckt om att SKRIVA, och det får man ju onekligen tillfälle till här. Jag har också genom Bloggen fått intresse för FOTOGRAFERING (ibland hellre än bra kanske, men KUL är det...;-)) och det är ju något som också hör Blogg-Världen till. Mitt stora intresse för att DEKORERA och INREDA blir ännu större här, och mitt "EGO" växer sig stort och starkt på grund av alla trevliga och vänliga kommentarer man får då man "pyntat till det"! ;-) Sedan är det ju all INSPIRATION och GLÄDJE, och alla TIPS, man får genom alla ANDRAS fantastiska Bloggar!                                                                                                                                                     Allt detta är roligt, men det ALLRA BÄSTA med det hela är BLOGG-VÄNNERNA och den unika GEMENSKAP man funnit här! Här finns människor runt om i hela Landet som verkligen känns som nära VÄNNER trots att man kanske inte har träffat dem, eller ens faktiskt vet hur de ser ut! Ett par av mina Blogg-Vänner HAR jag faktiskt träffat! Det är Zassi och Milla - båda länkade här på min sida - och de var om möjligt ÄNNU trevligare i verkligheten! =D Flera av Er har jag följt genom flera ÅR faktiskt och jag njuter av att få ta del av Era nya projekt i vardagen eller läsa om händelser i Era Liv. Man följer en del genom både glädje och sorg, lycka och olycka, och berörs innerligt av vissa, och önskar alla gott.
Det är detta som gör att man sitter här och skriver och läser! Det är detta som gör det så fantastiskt roligt att få vara med här! Det är detta som ger energi, glädje och inspiration till fortsatt Bloggande! Det är DETTA helt enkelt! =D

Trolda - With Friends! =D

Kommentarer
Postat av: milla-andante

Jag skriver under på vartenda ord!!! Så fint och bra uttryckt!!

Jag har också träffat en bloggvän i verkligheten, och hon var MYCKET trevlig!!!!!! ;)

KRAM

Postat av: Sara - Zassi

Men gu' så bra skrivet =) Jag håller helt och fullt med dig. Visst är det en INSPIRATIONSKÄLLA och såå många TREVLIGA bloggisar det finns, och DU är den bästa av dem alla!!

Man bloggar ju av olika anledningar och jag brukar oxå fundera varför jag bloggar, nu tyckte jag du skrivit ner det så bra så jag kunde inte sagt det bättre själv.



Roligt med NYA tapeter och ny matta! Jag ser såklart fram emot resultatet och att få se snyggtapeten på plats =)



Ha det bäst!

Kramkram/Zassi - Sara

2009-11-10 @ 07:50:54
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Daniel

Så sant



Och så roligt att få så många nya vänner! :))

2009-11-10 @ 11:10:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lily

Jag håller fullständigt med! Det är härligt att "träffa" så många underbara människor! Mycket positivt på alla sätt och vis, inspiration och kreativitet!!! Härligt med likasinnade ;-))

Ha de gott

Många kramar

Lily

2009-11-10 @ 17:34:14
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: ejmis

Visst är bloggandet helt fantastiskt =)

2009-11-11 @ 00:40:03
Postat av: Ragnvi

Hej lilla Trolda! Precis! Du beskriver såå bra alla fördelar med att blogga! Finns det nackdelar så vet då jag inga!

Kramen!

Ragnvi

2009-11-11 @ 13:08:34
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Nina

Japp, så sant!

2009-11-11 @ 19:55:31
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning lilla söta Trolda! Tack för dina rara ord hos mig...men...du får sluta läsa min blogg om du blir illa berörd! Alla har vi vårt att dras med du vet...

Kramen!

Ragnvi

2009-11-12 @ 07:31:42
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Poppins

Jag håller med i allt du skriver! Precis så är det. Och visst här det härligt med alla trevliga personer som man "träffar".

Din blogg fastnade jag för direkt när jag hittade hit. Du skriver om så många olika saker och det tycker jag är både kul och inspirerande. Det märks att du tycker om att skriva och det är en fröjd att läsa dina inlägg.

många kramar från Poppins

2009-11-12 @ 19:48:56
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Inga M

Du beskriver det så bra! Jag kan bara instämma och tillägga att det är väldigt vanebildande! Jag har inte upplevt en enda dag av bloggtorka sedan jag började i december 2005. Det har blivit mellan 3 och 4000 inlägg och är lika roligt än. Och Din blogg besöker jag nästan varje dag, här finns ofta något trevligt att läsa om eller se på bild.

2009-11-12 @ 19:59:29
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback