När Sakerna Faller På Plats...=D

 
Det känns som om mina vackra mossiga ÄNGLAR förtjänar en primär plats i inredningen, och därför får de också "bo" på matsalsbordet, där jag ju kan se dem varje dag vid dineringen.
 
Och nu börjar det verkligen kännas som att "sakerna faller på plats..." Den ena saken efter den andra "poppar upp" ur lådorna och finner sin rättmätiga position i Hemmet. Och det känns så skönt att äntligen få lite ordning och reda i sin omgivning. Sen blir det kanske ytterligare förändringar frampå när TAPETSERINGEN drar igång på allvar, men det får framtiden utvisa. Den vackra TAVLAN på väggen fyndades på en "secondhand-butik" i Uddevalla för en spottstyver och är en målad kopia av Jean Baptiste Joseph Pater´s "Möte vid trädgårdsmuren", som verkade på 1700-talets början. Ett riktigt FYND tycker jag! =D
 
Ja, som sagt börjar sakerna falla på plats...och Hemmet börjar kännas riktigt, riktigt trivsamt! =D

Trolda - At Home! =D

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får det så himla fint och mysigt. Dom där "shabbiga" änglarna är ju bara för underbara.



Längesen du köpte dom? Jaja, dom finns säkert inte nu...



Tavlan passade jättebra där :) ovanför snyggsoffan.



kramkram/Sara

Postat av: Poppins

Underbara mossiga änglar! De passar perfekt som middagssällskap (och små i maten är de också). Tänk vilka himmelska middagar ni kommer att ha! :)

kramar från Poppins

2009-09-08 @ 18:49:05
Postat av: Ingrid

Jag är inte så mycket för änglar men dessa var faktiskt fina, inte så pråliga, dessa gillade jag.

En tant kan visst ändra sig.

du får det så fint.

Kram Ingrid

2009-09-08 @ 23:12:13
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Lycka till med nya hemmet Trolda!

2009-09-10 @ 19:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback