Söndagsbilden

 
Veckans "Söndagsbild" ståtar med en nästan helt klarblå Himmel och det är enligt väderleksrapporten precis som det skall vara! Hela dagen skall Solen skina och temperaturen skall gå upp emot de tjugo - det blir ÄNNU en härlig sensommardag att njuta av med andra ord. =D Och för att verkligen ta till vara på dagen blir det en SVAMPTUR i Skogen idag, med medhavd kaffekorg och medföljande kär Sambo! ;-)

Det är också på kär Sambo´s DATOR jag skriver nu, och det verkar ju fungera fint...Jag har även lagt in "kamera-funktionen" här och nu, därav dagens bild, då det dessvärre verkar som om min dator är kaputt. Så "Blogg-Livet" kan iallafall flyta på, och det känns oerhört skönt! =D

Trolda - With Weekly Report! =D

Kommentarer
Postat av: Sara

Men vad fint väder ni ser ut att ha. Här är det mulet...



Tack för flyttkortet!! Nu har vi full koll =)



Vi ska in till stan en vända, guben ska på friåkning (skridskor) och jag tar mig en shoppingrunda.



Kramkram/Sara

Postat av: Poppins

Det ser ut som en sommarbild, inte som om det var septmber. Vilken härlig helg vi har haft!

kramar från Poppins

2009-09-13 @ 19:30:31
Postat av: Ragnvi på jobbet...

Nu skriver jag till Trolda utan att Ditte vet om det...hi, hi!

Hoppas dagen i svampskogen blev givande! När jag orkar igen ska jag också kika lite...tack för dina goa rader hos mig!

Kramen!

Ragnvi

2009-09-14 @ 12:32:02
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback