Söndagsbilden

 
För första dagen på som det känns riktigt länge, är Himlen inte blå utan grå, och det har till och med fallit en del regn under eftermiddagen. Under förmiddagen och dagen var det dock uppehåll och vi deltog med glädje i höstsäsongens första TIPSPROMENAD. Jag gillar verkligen dessa tipspromenader som går av stapeln i närområdet här. Dels vidgar man sina vyer vad gäller OMRÅDET då alla starter är från olika platser, dels får man MOTION och man känner sig så härligt HÄLSOSAM efter en tur. Som om detta inte vore nog möter man nya, ofta glada och positiva, MÄNNISKOR man enkelt kommer i samspråk med, och dessutom får man utökad ALLMÄNBILDNING! =D
 
Jag har utöver ovan nämnda aktivitet även fixat lite Hemmavid! Dessa söta LAMPETTER fyndades för en spottstyver på en "Loppis" för inte så länge sedan. Jag tycker de är URTJUSIGA och passar perfekt tillsammans med min tavla. Så nu är det MER ljus i vårt Hus! =D

Trolda - With Weekly Report And Lamps! =D

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej o go´kväll lilla Trolda! Tack för styrkekramen!

Som alltid vackra foton på vackra ting hos dig...och söndagsbilden är så fin att kika på!

Nästan såna lampor har jag med!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Sara

Hallå! Supertjusigt har du fått det i ditt köksfönster. Så gammeldags och mysigt. Gillar din ljusstakar och fotogenlampan. Spisbrödet (som vi kallar det för) bidrar till allt det lantliga =)



Dina loppisfynd passar perfekt till tavlan (såklart).



Här har vi haft strålande sol hela dagen - tills nu - nu har vi nog fått ert regn.



Ha en underbar fortsättning på söndagen!



Kramkram//Sara

2009-09-20 @ 20:06:14
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Lily

Spelar inte så stor roll att himlen är grå när man har den underbara vyn som ni har :D Härligt :D

Såklart att dina loppisfynd passar perfekt till tavlan :D

Vi har haft en underbar helg och måndag...rena sommarvärmen..

Kramen

Lily

2009-09-21 @ 20:40:32
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men, jag har ju precis de här lampetterna hos mig! Jag fick dem för många år sedan av mina föräldrar och har haft en på var sida spegeln i mitt klädvårdsrum. Det är metall i fästet och så är skärmen av fint tyg. Jag har en kvar än vid en spegel, den andra är för alltid trasig och brann faktiskt i lamphållaren för något år sedan. Den slängde jag.

2009-09-21 @ 21:41:18
Postat av: Inga M

Det var jag som skrev kommentaren ovan!

2009-09-21 @ 21:42:10
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Milla

Kanske skulle testa denna motionsformen framöver...

här blir det annars mest loppispromenader hihi...

Kram

2009-09-22 @ 21:39:09
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Saras inredning

Hahaha... ja det värsta är ju att möta Frölunda så här i starten, nästa match är Djurgården borta och där förlorar vi nästan alltid :(



Men jag håller tummarna för att MODO vinner :) Oavgjort eller Frölundavinst FINNS bara inte.

Todelidoo

2009-09-23 @ 07:14:45
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Poppins

Det är kul att gå omkring och pyssla hemmavid. Men just nu har jag ingen lust alls och hemmet börjar "förfalla" lite. Jobbet har tagit över våra liv totalt just nu. Vi måste börja med en storstädning och sedan ska jag också fixa och dona. Tror jag har fått tillbaka lusten när det känns mer i ordning här hemma.

kramar från Poppins

2009-09-23 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback