Söndagsbilden

 
Veckans "Söndagsbild" innehåller både blå Himmel och Sol, men det har också kommit några droppar regn tidigare under dagen. Det är dock utlovat riktigt fint väder till kvällen och temperaturen är ytterst behaglig med sina 21 grader. Och så är det REDAN den 1 augusti!!!? VART tog månaden juli vägen...!?! Ja, denna Sommar har verkligen bara rusat iväg... Visst återstår det med all säkerhet många sköna Sol-dagar med värme ännu, men det känns verkligen som det gått alldeles för fort hittills...
 
Dagens "lagom-väder" inbjöd verkligen till en liten SVAMP-TUR! Med medhavd kaffekorg tog vi oss en liten runda i den närliggande Skogen och bara njöt av stillhet, lugn och ro, och att i sakta mak ströva över mossbeklädda marker. Och skörden uteblev inte den heller! Så ikväll blir det absolut till att kalasa på årets första SVAMP-MACKA! Mums! =D

Trolda - With Weekly Report And Chanterelles! =D

Kommentarer
Postat av: Saras Inredning

Åh skogens GULD. Vilken lycka =)

Tur du glömde lyktan för den passar tokbra hos dig.

Och även jag hoppas på många fina soldagar i augusti, visst går tiden fort?! Just nu sitter jag med rosselhosta och grönt (uäck) snor. Har 2 veckor kvar av semestern så jag tror att jag ska hinna pigga på mig =)

Kramkram/Sara

Postat av: Inga M

Det ser så gott ut med svamp. Jag har inte kommit mig ut än för plockning fast det lyser gult överallt när vi är ute med hundarna.

2010-08-03 @ 11:45:17
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback