Nu Går Vi Mot Ljusare Tider...! =D

 
Så här mitt i smäll-kalla och mörka vintern känns det UNDERBART att ha något att se fram emot - vi går mot LJUSARE tider! =D Året har vänt och Ljuset är så sakta men säkert på väg tillbaka till oss - och jag måste säga att jag LÄNGTAR! Det GÖR jag, trots att JULEN med alla ljus och mys-effekter står för dörren, så SAKNAR jag Ljuset, och drömmer om mildare temperaturer. Temperaturer som innebär "overall-fria barnvagnsturer" och att kunna promenera UTAN långkalsonger, mössor och vantar...TÄNK vad underbart det skall bli!!! =D Ja, jag glädjer mig sannerligen åt detta och ser med stor förväntan fram emot Ljusets återkomst, och även om det nu inte kommer märkas så stor skillnad direkt, så VET man att det är på gång... Yipeee!!! =D

Trolda - With Lights! =D

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Längtar också litegrann,

inte minst efter blåsippsskogen...

Vi kanske är skapta så eftersom vi har

fyra årstider,

att alltid se framåt mot nästa årstid?!

Men vi har också förmågan att njuta av nuet!

Och för er blir det alltså Lill-Trolds 1:a jul,

vilken otrolig glädje och lycka!!!

Nästa år river och sliter han bland paketen ;-)



Du var ju så hemlighetsfull med att du väntade barn,

men mådde du bra under graviditeten?



Ge LilleLinus en extra puss ifrån mormormu,

och jag passar på att önska er en riktigt fantastiskt GOD JUL!



Kramar!

Postat av: Lily



Tusen tack min vän för den glädje du bringade mig ♥



Härlig bild!

Jag längtar också så efter ljuset, värmen och alla blommor :))))

Älskar visserligen julen, och myset, men det slår inte våren, och sommaren :D



God Jul till er ♥

Många varma julkramar från Lily

2010-12-22 @ 19:08:39
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback