Tulpaner! =D

 
Jag BRUKAR vänta med att köpa TULPANER tills EFTER nyår, men i år kändes det helt rätt att pigga upp sig med lite VÅR-KÄNSLOR redan i slutet av december - allt för att glömma bort den rådande snön och kylan. Snön är väl acceptabel men KYLAN gillar jag INTE! Här har varit under tio minus en längre tid nu och termometern har även visat på under tjugo grader...och DÅ fryser Trolda och längtar efter VÄRME! (Jag ÄR ingen vinter-människa, så ÄR det!) 
 
IDAG är det dock betydligt mildare med "endast" fem minus och det är skönt! Den dagliga barnvagnsturen gick därför "som en dans" och både jag och Linus njöt! =D Njuter gör vi också alltså av de införskaffade Tulpanerna, och vi njuter också av att man faktiskt kan SE att det blir liiite ljusare dag för dag ute nu! =D

Trolda - With Tulips! =D

Kommentarer
Postat av: Saras inredning

Underbart med TULPANER! Det är som ett tecken på att VÅREN är i antågande :)



Önskar er ett underbart nyårsfirande!



Kramar/Sara

Postat av: Mauden

Hej kära ni !

Va underbart med tulpaner!!!, längtar sååå efter våren nu.

Håller med dig helt och hållet när det gäller kylan, den är svår att komma överens med. Jobbar ju ute i den stränga kylan mellan 2-4 timmar varje dag, och det har varit tufft när termometern visar runt -20.



Nu tycker jag vi tar och inleder det nya året på allra bästa sätt, och bokar in den där fikan vi pratat om så länge, eller hur ?



Nyårskramar till hela familjen !

/Mauden

2010-12-31 @ 13:55:36
URL: http://www.enmarken.se
Postat av: Lily

Det är underbart med tulpaner! Jag brukar också vänta till efter nyår, någon dag :)

Köpte en primula idag, vit med svagt rosa kanter :)

Längtar så efter våren :))



Önskar er ett Gott Nytt År

Varma kramar

Lily

2010-12-31 @ 14:04:33
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback