Serverat På Silverfat

 
Vad passar väl bättre än att ge de vackra Favoriterna ÄGGEN en upphöjd position på ett silverfat!?! Ett litet "Fågelbo a`la exklusiv" helt enkelt... ;-)
 
PRECIS vad de förtjänar, tycker jag! Och så MYSIGT det blev i Köket. =D

MYSIGT med HELG är det också, och MYSIGT att vara INNE nu när det befintliga snötäcket bara fylls på med mer av de till synes outsinliga resurserna från ovan vi kallar snö... En MYSIG helg önskar jag också till Eder alla!

Trolda - In A Cosy Mood! =D

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Önskar dig en riktigt mysig helg!



Kram på dig!!

Postat av: Nina

Hmm, får mig att tänka på analkande påsk. Den är ju tidig i år.

2010-02-19 @ 23:48:51
URL: http://ninalindh.blogspot.com
Postat av: Poppins

Jag har lyckats lura bort mannen från datorn och tagit hans plats. Min egen vill inte alls och det är stor risk att jag snart blir hysterisk och ger den en omgång! :)

Silver är vackert och det blev jättefint med äggen.

Önskar en bra helg!

Poppins

2010-02-20 @ 11:19:39
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback