Glad Midsommar! =D

 
En riktigt GLAD MIDSOMMAR önskar jag alla mina kära Blogg-Vänner! Hoppas SOLEN kommer att lysa på Er alla och att Ni får en underbar helg tillsammans med nära och kära! =D

Hoppas att Ni också får njuta av god mat och dryck och kanske till och med får en svängom kring Midsommar-stången! För egen del blir det till att njuta av den traditionella midsommar-maten beståendes av färskpotatis, sill, gräddfil och gräslök. Till efterrätt en STOR tallrik med JORDBUGGAR och glass - MUMS! =D Och kanske, kanske om andan faller på, BLIR det en svängom runt stången! =D

Trevlig helg! =D

Trolda - Happy Midsummer! =D

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Ska fira i min ensamhet,och det ska bli riktigt skönt.Äta gott,läsa böcker och njuta av sommaren...

Barnen jobbar och jag har inte känt för att bestämma med någon kompis... behöver vara för mig själv! ;-)



Ha en fantastisk och mysigt härlig midsommarhelg!!

Kramar

Postat av: Lily

Önskar dig en solig skön och GLAD MIDSOMMAR

Många kramar

Lily

2010-06-24 @ 22:31:08
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com
Postat av: Inga M

Jordbuggar låter lite annorlunda! ;-))



Skämt åsido, hoppas att Du får en fin midsommar med mycket blommor och vackert väder.

2010-06-25 @ 08:54:12
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Poppins

Hoppas din midsommar blev så härlig som du önskade! Själv satt jag på altanen i solen tillsammans med nära och kära, åt god mat och hade det bra!

2010-06-27 @ 00:04:44
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback