"Kudd-Mys!" =D

 
Jag älskar att omge mig med KUDDAR! Att riktigt få "vältra" sig i de mjuka, härliga sakerna ger onekligen en känsla av välbefinnande och lyx! ;-) I sängen har jag fyra - till Sambons förtret...;-) - och i soffan härbärgerar nu totalt sex stycken, varav de två virkade i cremefärg är ett nytillskott. =D
 
Riktigt söta tycker jag de är! Sprider lite gammaldags och romantisk känsla till Hemmet. =D Och finns det något enklare sätt att förnya sitt Hem på än med att tillföra KUDDAR och TEXTILIER!?! Kuddarna kommer från mitt eminenta Arbete såklart ;-), och det får nog faktiskt bli ett par till när jag tänker efter... Fåtöljen känns nämligen lite "tom" och även den tillhörande fotpallen kunde behöva lite "uppiffning"! Och enligt mig kan man alltså ABSOLUT inte ha för många av den "fluffiga varan" vi kallar kuddar! ;-) 

Trolda - With Pillows! =D

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning från ett regnigt Hälsingland! Här lyser solen med sin frånvaro...kanske är den på Bästkusten bland alla din fina kuddar?!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Inga M

Det var fina färger tillsammans, det ser fräscht ut! Och hemvirkat passar absolut till det mer enkla och avskalade.



Läser om Marian Keyes nedanför. Jag har aldrig lyckats tycka om hennes böcker, vet inte varför.

2010-06-20 @ 08:43:13
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Otroligt mysigt med kuddar! Och de cremefärgade var ju helt underbara!!! Skulle vilja göra ett besök på ditt arbete, måste vara ljuvligt att jobba där!



Kram

2010-06-21 @ 00:00:29
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Om jag fick bestämma så vill jag också ha många fina kuddar i min soffa, det är så mysigt.

Kram Ingrid

2010-06-21 @ 23:47:27
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback