Snart Påsk

 
Inspirerad av "Blogg-Bästisen" Zassi kom delar av PÅSK-PYNTET fram!!! =D Liksom HON gillar jag Påsken väldigt mycket, och precis som Hon säger så är det faktiskt endast en knapp månad kvar! För egen del är det nog faktiskt Favoriten av högtider, och det tror jag beror på att dels är det VÅR i luften, dels är jag ju oerhört svag för ÄGG och FJÄDERFÄN, sedan är det dessutom en för mig helt kravlös högtid med mycket positiv energi omkring sig, och den firas alltid tillsammans med goda Vänner. =D 
 
Jag njuter ju av ÄGG året om jag! Ägg i alla dess färger och former... =D Och inte känns HÖNORNA direkt "påskiga" heller...och också DE finns ju faktiskt till året om. Så kanske jag rent utav låter detta arrangemanget stå kvar ända fram till MIDSOMMAR!?! Nja, kanske inte iallafall...men de ROSTIGA detaljerna lär bli kvar, för rost har jag svårt att motstå! =D 
 
I den rostiga urnan samsas för övrigt en "Glashuskaktus" (Rhipsalidophsis) med ÄGG och "bös" (naturmaterialet kallar jag så... ;-)), och det blev riktigt fint tycker jag! =D

Trolda - "Easter-Lover" =D  

Kommentarer
Postat av: Lily

Här har du en till som är väldigt förtjust i påsken, ägg och fjäderfän. Det är "hoppets" tid..

Ha de gott

Kram Lily

Postat av: Sara - Zassi

Men guuuuu så underbart PÅSKGODIS du bjuder på!! Åh så fint! Vilka idéer jag får :)

Hahaha.. det är så härligt att jag kan ge dig inspiration - för när jag kikar in här får jag sån sprudlande energi!!



Tusen kramar!!



Hejja Sverige!

2010-03-07 @ 12:05:15
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Sara - Zassi

Jamen jag skulle ju kommentera den underbar söta HÖNAN!

2010-03-07 @ 12:05:34
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Mauden

Lika underbart dekorerat som vanligt :D

Älskar din höna ! Hon skulle kunna få bo hos mig året om.

Kram Maud

2010-03-07 @ 14:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback