Söndagsbilden

 
På veckans "Söndagsbild" kan man se att det äntligen börjar ta på snön. Den är dock långt ifrån borta men det känns att Våren börjar ta för sig mer och mer för varje dag nu. Och så blir det ju dessutom ljusare och ljusare om dagarna nu i och med gårdagens VÅRDAGJÄMNING - härligt! =D
 
Ett riktigt Vår-tecken är att vi fått in årets allra första PENSÉER på jobbet, och DET är verkligen sent mot andra år, men "den som väntar på något gott..." Och naturligtvis kunde då inte JAG hålla mig från att införskaffa några som jag tänkt plantera imorgon dag vid min lilla entré utanför. Där står fortfarande gammalt granris kvar efter vintern och det behövs VERKLIGEN en uppfräschning... Men allt har sin tid, så är det, och det blir ju desto roligare nu när man har väntat så länge på de små Skönheterna! =D 

Trolda - With Weekly Report And Plants! =D


Kommentarer
Postat av: Sara

Penseer det är vårtecken det :)

Vi har vait på Byggmax och införskaffat lite hyllmaterial till garaget.

Ha en skön fortsättning på söndagen.

Vi ska nu se 2012 (katastroffilmen).



Kramkram//Sara

Postat av: Ingrid ♥

Penseer är ett härligt vår tecken.

vilken härlig tid vi har framför oss.

Kram Ingrid

2010-03-21 @ 19:57:00
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: milla-andante

Åhhh penséer... Det blir till att ta tag i den geggiga utsidan nu...!

TACK själv för en urtrevlig stund för precis en vecka sedan!! Och tack för så fina gåvor! Växten lever än(!) och jag har kikat på den MYCKET under veckans soffläge... TACK!!

Mailar receptet om en liten stund!

Och ser fram emot kladdkaka så småningom...!:)

KRAM

2010-03-22 @ 12:12:27
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Poppins

Det var en fantastisk färg på penséerna. Vill-ha-känslan dök upp i bröstet på mig! :)

Visserligen ligger vi lite före med våren här nere, men den kommer snart i fatt där du bor. Fast ni har väl haft en ovanligt bister vinter just i dina trakter, har jag förstått.

kramar från Poppins

2010-03-23 @ 15:06:43
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback