Vår-Regn

 
Lagom till VÅRDAGJÄMNINGEN, som infaller imorgon, konstaterar jag att årets första VÅR-REGN är här! Redan under natten kunde jag njuta av ljudet genom det öppna fönstret där droppar sakta berörde rutan med ett magiskt "drippande och droppande". Och vid morgonens uppvaknande var det DOFTEN av regn som var så påtaglig, så bekant, så uppfriskande och så ljuvlig, där den sökte sig in genom rummets öppna fönster. En doft av VÅR! Att FÅGLARNA sen dessutom håller symfoni utanför rutan gör ju inte upplevelsen sämre... =D Ja, Livet är UNDERBART, Livet är ljuvligt! Och tänk att så lite som ett VÅR-REGN kan sätta igång så mycket och skapa sådana härliga känslor inom en! Och så är det ju dessutom FREDAG!!! =D

Trolda - Happy! =D 

 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Här snöar det idag...massor med blötsnö...men efter det här snöandet tror jag att våren kommer på riktigt.

Trevlig helg!

=)

Postat av: Poppins

Här är det sju grader varmt och det doftar vår! Och imorgon får jag äntligen tillbaka min dator - JIPPI!

2010-03-19 @ 17:04:24
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

Snö och snöblandat, svinhalt... men våren är på G!



Trevlig helg!

2010-03-19 @ 20:35:55
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Här föll några droppar i fredags...igår sken solen hela dagen...idag mulet o lite snö igen!

Hoppas helgen varit bra!

Kramen!

Ragnvi

2010-03-21 @ 10:09:41
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback