Balkong-Fint! =D

 
Nu när SOMMAR-VÄRMEN äntligen är här blir det en hel del tid spenderad på BALKONGEN (idag intogs faktiskt den allra första FRUKOSTEN där i Sambon´s trivsamma sällskap =D), och då vill man ju ha det lite fint omkring sig. Fint blev det absolut tycker jag med denna plantering i vitt och lime. Ljusen, liksom krukan och även bordet, är nyinförskaffade från IKEA, och ljusen doftar härligt av äpple. Blommorna kommer från mitt Arbete, såklart! ;-)
 
Förutom Skönhet omkring sig är det alltid trevligt med lite BEKVÄMLIGHET! De gamla "klappstolarna", som förvisso fyllt sin funktion, byttes ut mot två KORGSTOLAR istället. Nu kan man sitta lojt tillbakalutad och njuta av sceneriet omkring sig, utan att få "träsmak" i baken - HÄRLIGT! =D
 
Det börjar verkligen arta sig på Balkongen nu! Det är verkligen är härlig plats att sitta på och håller det underbara vädret i sig även fortsättningsvis lär det definitivit bli åtskilliga timmar spenderade där! =D

Trolda - At The Balcony! =D

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vilken härlig årstid det är nu =) NJUT!!!

Postat av: Saras Inredning

Åh vad fint du gjort. Allt matchar så himla bra.



Jag vågar inte plantera annat än penseer än =) Järnnätterna du vet (efter 10e juni). Men jag har faktiskt fått fram 7 tulpaner i rabatten och 3 har slagit ut lycka



Här är det hockeynerver men jag håller tummen för Ljungskile.



Kramkram//Sara

2010-05-22 @ 16:33:58
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Lily

Vad mysigt ni har det!

Gillar ditt blomsterarrangemang.

Glad pingst

Kram Lily

2010-05-22 @ 17:52:12
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com
Postat av: Ragnvi

Alltså...jag riktigt känner dofterna du beskriver i det tidigare inlägget! På din balkong skulle jag kunna sitta läääänge o bara njuta av den och omgivningarna!

Kramen!

Ragnvi

2010-05-22 @ 19:04:50
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: milla-andante

JAAAAAA!!!! Där vill jag gärna sitta och njuta av utsikt och sällskap så fort jag är på benen igen!!! Jag åker in i morgon... och ska ha med mig dessa bilder i minnet, som inspiration... och ägna tiden på sjukhuset åt att planera mina egna kommande gröna inköp... du gör sååå fint!!!

Vilket väder du fick på din semester, fantastiskt!!!

Stor kram så länge!!!

2010-05-23 @ 22:40:14
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Poppins

Jättefint med korgstolarna! Det ser mysigt ut på balkongen. Hoppas ni får många härliga soldagar i år.

kramis

2010-05-24 @ 19:22:14
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback