"Tid För Mys!" =D

 
UTE är det riktigt BUSVÄDER med yrande snö och blåst, men INNE är det varmt och ombonat med tända ljus... =D
 
Det närmar sig ju också en av de mysigaste tider på året - ADVENT - och jag har så smått börjat förbereda inför helgen... Att pynta ljusen med siffror är föga något nytt, men för MIG är det det, och jag tycker det är riktigt trevligt! :) Kottarna är stora och fantastiskt vackra! 
 
Dagen till ära har också två nya magasin införskaffats, båda med JUL-TEMAN, så att inspirationen skall flöda! =D

Det är alltså tid för MYS, Advents-pynt, Ljus och Kärlek - Livet är underbart! =D

Trolda - In A Cosy Mood! =D

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Härliga tider! ;-)

De veckade formarna påminner mig om de gamla kakformarna jag tagit reda på för att använda som värmeljuslyktor..

Och adventskartongerna ska upp från källaren imorgon!

Strålande tider! ;-)



Kram

Postat av: Ragnvi

Morning mitt i adventsstöket! Blir nog jättefint o mysigt hos dig! Här får vi passa ljusen...kattan!

Och stormar gör det ute nu...allt det vackra vita är bortblåst!

Kramen!

Ragnvi

2010-11-24 @ 06:15:27
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Åh jag gillar oxå dom där siffrorna =) Adventsljusen har ju liksom fått en annan dimension.



Har sneglat såå på dom där tidningarna - vilken av dom skulle du rekommendera?



Ha det bäst i ADVENTSPYSSLET.



Tusen kramar till hela underbara familjen.

/Sara

2010-11-24 @ 07:23:15
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: milla-andante

Hemma hos dig är det ju så MYSIGT jämt så hur det är nu i adventstider kan jag bara tänka mig...! Och med lille söte Linus som värmer extra mycket i år...! Föstår att du njuter!!! Här har varit lite krassligt några dagar men jag hoppas det ger sig till helgen!



KRAMAR:)

2010-11-25 @ 17:27:46
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: poppins

Man kan inte mysa nog så här i kylan och mörkret. Jag bläddrar också i tidningar och blir inspirerad.

kramis

2010-11-29 @ 11:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback