Matplatsen

 
Nu börjar äntligen MATPLATSEN kännas funktionell och trivsam! Nystädat är där också, det kan väl ses!?! ;-)
 
Ja, HELT färdig är den som synes inte...- DÖRREN håller på att bli VIT istället för brun, och det blir färg-lager nummer fyra (!) nu som skall strykas. Den suger verkligen upp all färg! Lampskärmarna skall ABSOLUT bytas ut, men tills det att jag finner de "perfekta" får de bo kvar...
 
Skänken jag fått av mina Chefer har åter igen hamnat på samma plats där den stod från början, och det GULDIGA valet av interiör skänker värme till platsen.
 
Värme skänker också de nyinförskaffade små FÅGLARNA i guld! Man kan väl nästan säga att jag har "pippi på pippiar"... =D KUDDMOSSAN är helt nyplockad och imorgon skall bordet dekoreras "på riktigt" då jag bjudit mina kära "Ruggugglor" på middag! =D För den oinvigde kan jag nämna att "Ruggugglorna" består av tre underbart goá Väninnor till mig, och tillsammans utgör vi alltså det föga smickrande epitetet "Ruggisarna eller Ruggugglorna" - allt enligt oss själva! ;-) Och vi har bara SÅ kul tillsammans! =D Vi är alla dessutom inom interiör;-och blomsterbranschen så det är alltid lite extra kul att göra fint inför det att de kommer, och imorgon skall det alltså PYNTAS! =D 

Trolda - In The Dining-Room! =D

Kommentarer
Postat av: Nina Lindh

Hur man än gör så är det alltid något projekt på gång när man nyss har flyttat... jag håller på att leta rätt grejor jag med, precis som du med lampskärmarna. Fint med det guldiga, speciellt nu när det blir höst.

Postat av: Lily

Jag har också "pippi på pippiar" :-D

Svårt att låta bli ;-))

Är man djurvän så är man, eller hur ;-))

Kuddmossa är bara så vackert! Kul att göra lite extra fint när vänninorna kommer..

Visst är det kul att ha projekt på gång :D

Ni har det mysigt och trivsamt.



Ha det gott

Kram Lily

2010-09-03 @ 20:11:30
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com
Postat av: Inga M

Jag ser att Du har pippi på fåglar. Det verkar som man har någon sån där mani på detaljer i dekoration. Jag hamnar alltid hos änglar i olika former. Vet inte varför, men gärna kitschiga, guldiga och riktigt mulliga. De faller jag för och blickarna dras direkt till dem.



Mossa som prydnad var fint, Du kallar den också kuddmossa. Den kanske till och med heter så på riktigt.

2010-09-04 @ 05:59:17
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Tack för att du låter oss andra se allt ditt fiiina hemma!!! Hoppas ni får det superbra nu!

Kramen!

Ragnvi

2010-09-04 @ 07:21:54
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Men alltså du har det ju bara underbart fint! Jag bara älskar ditt hem och blir såå glad när du visar så fina interiörbilder - det syns verkligen att du jobbar med BLOMMOR och inredning. Kan du inte 'beema' över lite BLOMKUNSKAP? =)



Ha en alldeles underbar LÖRDAGSKVÄLL med ruggugglorna =) Ni kommer att få en toppenkväll - såklart!



Rally? Hihi.. vad roligt =)

Tusen kramar/Sara

2010-09-04 @ 10:59:52
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback