Foto-Album! :)

 
Digitala bilder i all ära, men det ÄR något visst med att sitta och bläddra i lugn och ro i ett foto-album med PAPPERS-BILDER! Det känns extra viktigt nu också med tanke på LINUS såklart, och MYCKET av hans framsteg och utveckling är givetvis redan dokumenterat som vanliga foton. =D Nu har jag även samlat mycket digitalt på "Lilleman" och SKALL föra över dem till en CD-skiva, men jag vill OCKSÅ kunna ha dem just på papper, i ett album. Då kan man ha dem liggandes framme och bläddra i dem när andan faller på och bara njuta... =D  

Apropå hans utveckling kan jag nämna att han i dagarna precis lärt sig att "snurra runt" - från liggandes på rygg till att hamna på mage - och DET måste vara världens roligaste grej just nu...för det praktiseras FLERA gånger om dagen och frambringar ALLTID ett mycket förnöjt leende... ;-) Och Mamma ler med såklart! =D

Det söta lilla "Baby-Albumet" på bild är från mitt Arbete (såklart ;-)), och innehåller mycket tidiga bilder på "Lilleman", men med tanke på Mammas ivriga fotograferande blev det fullt ganska så snart och nu måste jag införskaffa ett antal nya album till. ;-)

Trolda - "Taking Pictures!" =D 

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Ja nog vill man ha papperskopiorna på foton också, och gärna i album...

Och det borde jag ägna lite tid åt ;-)

Barnbarnen älskar bläddra bland gamla foton när de är här... Och så ställs tusen frågor om motiven!



Tack för doftproven!

För du lyckades förmedla den ljuvliga doften :-)



Njut av kvällen!



Kram

Postat av: maria

ååå vad gulligt album..håller helt med om att det är mysigt med klassiska album..



kram

2011-02-05 @ 21:43:04
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Ragnvi

Morning! Är som du...måste hålla i fotona också! Har snart en garderob full! Och såg att drygt 100 ligger o väntar på framkallning igen! Album har jag slutat med, tar för stor plats, fniss!

Fuji...dom använder jag med...billig men tyvärr lite väl tunt papper tycker jag...

Kramen!

Ragnvi

2011-02-06 @ 07:40:18
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Visst är det nåt speciellt med foton, och Linus kommer att vara överlycklig när han blir större att det finns bilder att kika på =)

Det blir ju lite som att titta i en sagobok.



Här är det faktiskt blåhimmel idag, -8 grader och ganska härligt.



Ha det bäst!

Kram/Sara

2011-02-06 @ 10:30:01
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Poppins

Ett "riktigt" fotoalbum blir ett underbart minne till Linus som vuxen. Mannen har inget eftersom hans familj spelade in allt på film så vi har nästan inga foton alls från hans barndom.

kramis

2011-02-06 @ 11:56:41
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Nina Lindh

Just det... bebis och barnbilderna... dem sitter exet på och jag har inte ett enda. Dags att ruska om ex.

2011-02-06 @ 15:17:05
URL: http://ninalindh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback