Sommar-Värme! =D

 
Bilden på "Extra-Mormor" och Linus från en båttur mellan Smögen och Kungshamn i början av juli får symbolisera VÄRMEN! För VARMT ute var det DÅ, och varmt ute är det NU, en värme-bölja på närmare trettio grader råder, och VARM i HJÄRTAT av dessa två RARINGAR blir jag! =D

"Extra-Mormor" är just världens bästa "Extra-Mormor" och en helt UNDERBAR kvinna som jag håller mycket av! Linus är ju just Linus och min absolut ÄLSKADE lille kille! =D

Och visst känner Ni väl VÄRMEN full av KÄRLEK som råder på denna bild också, även om Ni i vårt avlånga land inte har "Sommar-Värme"!?!

Fortsatt fin och VARM Sommar på Er alla! =D

Trolda - =D

Kommentarer
Postat av: Poppins

Absolut, jag känner kärleksvärmen hit. Sitter och svettar vid datorn i värmen, ska strax gå ut och njuta av lite fläktar i stället. Ha en fortsatt härlig sommar och njut av värmen.

kramar från Poppins

Postat av: Anonym

Härlig sommarbild :)

Idag min första arbetsdag, har det varit kanonväder :)

Härligt för alla semesterfirare :)

ha det gott

Sommarkramar

Lily

2011-08-01 @ 21:30:43
Postat av: Ragnvi

Morning! Visst känns både kärleken o värmen hos dig! Den genomsyrar hela din blogg!

Kramen!

Ragnvi

2011-08-03 @ 07:01:37
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

I den här bilden finns det värme av flera slag. Va fint med en extra-mormor! Det skulle jag kunna tänka mig att bli till någon eftersom mina barnbarn bor så långt bort.

2011-08-03 @ 09:11:14
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Visst känns värmen och kärleken!

2011-08-04 @ 15:17:01
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback