"Lite Fint Ute..." :)

 
Den gångna helgen fick jag gjort lite fint UTE, både på balkongen och nere vid vår entré. Inte så MYCKET ännu, men väl en START iallafall... :) De gamla "balkong-möblerna" fick ta plats här nere vid vår ingång, och jag tror absolut jag kommer sätta mig här för en stunds njutning frampå. :)
 
Ett par härliga PELARGONER i en zink-hink och några silver-kulor. De gamla lyktorna fick också de ta plats vid den lilla "gruppen", tillsammans med ett par "buntar med pinnar". Enkelt och trevligt tycker jag! :)
 
På BALKONGEN skall vi lägga en MATTA som "ser ut som gräs..." Kanske inte den "ultimata" inredningsdetaljen direkt, men ack så KRYP-VÄNLIG! ;-) (ALLT för Linus såklart... ;-)) I de gamla korg-amplarna har två stycken torktåliga växter fått ta plats, då ju SOLEN gassar här ständigt. :)

Ja, en BÖRJAN är det, och säsongen har ju faktiskt just bara börjat, så än finns det tid till att planera och göra fint med Blommor och annat MYS! =D

Trolda - "Decorating Outside!" =D

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Det ser verkligen jättemysigt ut. Klart ni ska ha kryp vänligt, ibland får inredningen stryka på foten för de små :) Kram

Postat av: Inga Magnusson

Klart att krypvänligt är prioriterat just nu! Blir säkert fint också.

2011-05-02 @ 20:23:16
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Linda Klang

Så fint det blir! Jag gillar dina korg-amplar.

Roligt att träffa dig och fina Linus idag =).

Kram, Linda

2011-05-02 @ 20:23:22
URL: http://sprudla-linda.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

Vet inte om min förra kommentar gick iväg som

den skulle, eller om den försvann upp i intet!

Det jag skulle säga var iallafall att det ser

jättemysigt ut!!

(och att du har bra smak, jag har nämligen själv

likadana möbler.. ;-) Vann mina från ett

inredningsmagasin precis när jag flyttat till

den här lägenheten. 2 stolar, bord, bänk och dynor!

Inte dåligt, det var dessutom på min födelsedag)



Nattinatti!

2011-05-02 @ 23:23:01
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Lily

Det är härliga tider nu när man kan fixa och dona med blommor och annat :)

Guldklimpar har alltid prio 1.



Ingen brådska med "svaret" :)



Ha en fin vecka

Kram Lily

2011-05-03 @ 04:46:03
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: Ragnvi

Morning! Ingen kan som lilla Trolda...blir såå fint! Tror Liten Linus blir nöjd han också! Fina loppisfynd förresten!

Här börjar månaden maj inge vidare...iskall vind ute, snö på backen o jag fick ryggskott av all maten!

Kramen!

Ragnvi

2011-05-03 @ 09:36:33
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vad härligt väder ni ser ut att haft. Här har det varit lite mulet och snålblåst, faktiskt kom det lite snö oxå som grädde på moset :)



Det är ju så underbart när man får börja pyssla lite ute och det ser så vårigt och fräscht ut hos dig.



Klart du ska ha krypvänlig matta :)

Kramkram/Sara

2011-05-04 @ 07:58:28
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback