Min Arbetsplats! :)

 
Nu är jag förvisso på min eminenta Arbetsplats och FIKAR tillsammans med Linus åtminstone en gång i veckan (och "SKVALLRAR" lite med Cheferna och Personalen också såklart... ;-)), men det är ändå NU, då man inte är där varje dag och ARBETAR, som man verkligen inser vilken FANTASTISK miljö det är! =D
 
Dessa bilder är UTANFÖR entrén och det BLOMMAR verkligen för fullt! =D
 
Härliga Murgrönor och ljuvliga Pelargoner... Tycker ni det är mycket "saker" kan jag nämna att detta faktiskt "bara" är en bråkdel av vad det bjuds på... Huset består ju av två våningar med massor av rum där interiör och möbler blandas med bland annat smycken och en del kläder. Där finns ju också ett vansinnigt trivsamt Café med mängder av härliga godsaker att mumsa på. =D
 
Ja, det är verkligen en speciell Arbetsplats jag har förmånen att få jobba på, och jag har aldrig trivts så bra på någon annan plats tidigare. =D Nu skall jag faktiskt arbeta några timmar en söndag här frampå, och det ser jag fram emot. Sambon har dock lovat att komma upp och FIKA tillsammans med "Lilleman" då, så att "abstinensen" inte blir för stor. ;-)

Trolda - Happy At Work! =D

Kommentarer
Postat av: Lily

Så mycket fint! Vilken ljuvligt underbar arbetsmiljö du jobbar i..Förstår verkligen att du vill besöka din arbetsplats ofta fastän du är mammaledig..



Som "tur" är har jag ingen bil. Ska ta bussen in till Malmö på lördag eller söndag :)

Får nycklarna till min nya lgh på onsdag (hoppas jag iaf)Ska börja direkt efter besiktningen på morgonen med att hänga upp min nya hissgardin i köksfönstret :) Därefter är det mina blommors tur.. Får hjälp av några arbetskamrater på fredagen med möbler o.dyl. Ska själv flytta lådor, kassar och småmöbler. Så efter det tänkte jag att jag förtjänar lite blomsterfröjd i slottsträdgården :)



Ha det gott

Kramar

Lily

Postat av: Linda Klang

Ja, du har in fantastisk arbetsplats!!!

En inspirerande miljö, toppen chef och en supergo arbetskompis =)

Min äldsta dotter har älskat sin praktik på din arbetsplats!!!

Jag är förälskad i den röda växten vid entren...

Kram, Linda

2011-05-20 @ 22:03:19
URL: http://sprudla-linda.blogspot.com
Postat av: Marie-Louise

Men vilket dröm jobb :) det ser helt underbart ut. Vart finns denna härliga affär? Den skulle jag gärna besöka och förköpa mig i... Kram

2011-05-20 @ 22:29:20
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Antar att man i den arbetsmiljön

väljer att ta ut sin lön i vackra saker ;-)

Allvarligt, jag skulle förköpa mig!!

Hur mycket fint som helst ju..

och kommer jag någonsin i närheten

kommer jag att köra de extra mil som behövs

för att skåda detta med egna ögon!



Kan du släppa lös Linus i detta "lekland"?!

Då får du kanske jobba lite extra ;-)

Kan ju bli dyyyyrt...

Helst säkert skulle jag INTE ta med Lilla Bus

in i en sån miljö...

Hon skulle fingra på allt,

förmodligen även riva ned något...



Njut av helgen min vän!

2011-05-21 @ 09:57:47
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Inga M

Vilken fantastisk arbetsplats Du har! Jag kan tänka mig att det är en hälsosam luft också med så mycket växter och goda dofter! Jag förstår om Du vill gå dit och hälsa på och jobba lite extra.

2011-05-21 @ 10:37:26
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Åh...sicken arbetsplats va! Annat det än mitt tråkiga kontor!

Grattis till sambon som fick jobb!! Hoppas han kommer att trivas bra han också!

Kramen!

Ragnvi

2011-05-22 @ 06:57:06
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Poppins

Tänk om man fick jobba i en sådan miljö! Det måste vara inspirerande! Härligt för en sådan kreativ person som du.

Ha det så bra när du ska jobba några timmar. Det är nog bra att byta miljö ibland och så blir det extra roligt att få vara hemma igen.

kramar från Poppins

2011-05-22 @ 09:46:40
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback