Söndagsbilden

 
På "Söndagsbilden" kan man tydligt se att de flesta båtarna i hamnen nu är på plats i Havet istället för att vara upplagda på land. Och eftersom jag i stort sett promenerar genom området varje dag kan jag intyga att det verkligen varit febril aktivitet bland båtägarna den sista tiden - allt för att få sina "små guppande raringar" i vattnet.

Vatten UPPIFRÅN kommer det också idag - det regnar och är blåsigt, och vi MYSER därför inne idag. :) Sambon håller på att förbereda SÖNDAGSMIDDAGEN och Linus sover för tillfället. Själv har jag städat en del och sitter nu alltså vid datorn. Lugnt och skönt - en riktig MYS-SÖNDAG. =D 

IGÅR fyllde Linus hela 7 (!) månader och vi hade självklart ett litet "kalas" för honom. ;-) Jag har sagt det förut, och säger det igen - det är OTROLIGT vad fort tiden går! Samtidigt som det på något lustigt vis känns som om han ALLTID funnits där! Han kryper numera alltså för fullt, han skrattar mycket och är väldigt glad för det mesta, och han ger dagligen ut både pussar och kramar. Han "pratar" dessutom en hel del och visst SÄGER han väl både Mamma och Pappa... !?! ;-) En alldeles UNDERBAR liten kille med andra ord! =D

Trolda - With Weekly Report! =D

Kommentarer
Postat av: Inga M

Ha ha.. han säger mamma och pappa! Det var försigkommet av en 7-månaders lite Linus! Kanske blogg-blogg också?



Här regnar det också idag, men jag hann plantera några balkonglådor att ha under fönstren i alla fall.

Postat av: Linda Klang

Ja, idag är det verkligen en inne-mysar-dag!

Det är så härligt att läsa att ni tar vara på alla chanser till kalas! Vardagslyx är det bästa tycker jag =D

Kram, Linda

2011-05-22 @ 17:53:39
URL: http://sprudla-linda.blogspot.com
Postat av: Marie-Louise

Oj är det 7 månader redan, grattis till er alla på 7 månaders dagen. ja men vad tiden går fort. Kram

2011-05-22 @ 21:42:22
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: milla - andante

Vi måste ses snart igen så att lilleman lär sig säga tant Camilla!;) Säg till om du vill ha sällskap till Kärrstegen någon dag i juni! (jobbar intensivt maj ut...)



KRAMAR

2011-05-22 @ 22:05:07
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Poppins

Grattis till lillemannen på sjumånadersdagen! Ja, tiden går snabbt och jag kan tro att den går ännu snabbare när man har en liten pigg krabat att ta hand om. Fortsätt ha mysiga dagar, både inomhus och utomhus.

kramar från Poppins

2011-05-22 @ 22:54:42
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Lily

Grattis på 7-månadersdagen lille pussgurkan :)

Så klart att han säger mamma och pappa..

Njut så mycket du kan för visst går tiden fort :)

Kramar Lily

2011-05-23 @ 19:39:11
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: Sara

Hihi.. det låter alldeles underbart. 7 MÅNADER?! Jisös - tiden går verkligen fort :)



Sagt det förut och säger det igen - VILKEN UNDERBAR ARBETSPLATS du har!! Jag längtar till i augusti för då är ett besök ett MÅSTE.



Kramkram/Sara

2011-05-24 @ 13:47:13
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Carina Jensen

Hej!

Fin liten pojk OCH bloggsida du har! Jag har precia sökt på blockhusudden och hittade det du skrev för ett par år sen. Ser du det som skrivs där?! Alafall undrar jag om man gå i och bada där nånstans?!

Mvh Carina Jensen som njuter av Stockholm det jag kan och hinner. Bor själv i Kungsängen. Mamma till 4 barn och fått ett barnbarn hittills...

2011-07-07 @ 12:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback