Advent! =D

 
Advent, pyssel och MYS! Så skall det vara, och så ÄR det! =D

I köksfönstret väljer jag traditionellt RÖTT, och även om jag nu inte är någon direkt fantast av röda JULSTJÄRNOR, så införskaffas det ALLTID två röda just till köket varje år... Fönstret var faktiskt alldeles NYPUTSAT lagom till STORMEN som rådde, men det syns väl inte direkt längre... Men på INSIDAN skiner de fint iallafall, och jul BLIR det ju oavsett! ;-) 

Det fina rostiga spegel-HJÄRTAT som hänger i mitten av fönstret erhöll jag av MORMOR MU, som hade en tävling jag var en av vinnarna i. TACK käraste Du! =D 

Advent är hur som helst "MYSETS" tid och jag hoppas Ni alla har haft en fin helg och att Ni har haft det riktigt mysigt! =D

Trolda - In A Cosy Mood! =D 

Kommentarer
Postat av: Lily

Tack för dina rara ord :) Så jättefint och mysigt ni har det!! Jag får nog fixa till lite mer, blir inspirerad av ditt fönster!

Ha det gott

Kram Lily

Postat av: Sara

Åh så fint! Jamen JULRÖDA julstjärnor 'måste' man väl ändå ha till jul :) Jag har oxå införskaffat två, men brukar ha svårt att få dom att leva så länge, antingen vattnar jag för mycket, eller för lite eller så har dom hamnat i drag... eller så bara dör dom iallafall :) Men fina och JULIGA är dom.



Tänk vilken lycka att se bilderna från ditt jobb, det är NÄSTAN så jag vet i vilket rum de olika fina julsakerna är. Hoppas inte allt blåst bort bara för jag tänker att ni har mycket ute. Här har vi inte drabbats så mycket. Det snöade lite i söndags, sen blåste det igår och nu är det plusgrader och regn.



Vad spännande med en TÅGTRIPP och Uddevalla är väl ett alldeles utmärkt resmål :)



Ha en alldeles, alldeles underbar vecka.

Kramar i massor till HELA familjen.

//Sara

2011-11-29 @ 20:26:53
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Ragnvi

Schhh...jag har evighetsjulstjärnor hos mig....röda!



Underbar bild på Linus! Tror jag det att han njöt! Maxen har sett tåg på håll...tyckte nog det var liiite otäckt tror jag, fniss!

Oh...julmarkanden på ditt jobb....så härligt!!!

Kramen!

Ragnvi

2011-12-03 @ 07:30:56
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Vilket vackert julfönster :) Kram fina

2011-12-09 @ 07:47:28
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Godmorgon rara du!

Vad roligt att se hjärtat hittade rätt ;-)



Jag har varit en riktigt usel bloggvän senaste tiden!

Har varken läst, kommenterat eller gjort egna inlägg på snart en månad...

(jo, "tvingat" mig göra några tråkinlägg någon enstaka gång....)

Har inte mått något vidare, trött och håglös.

Varit till läkare, ska tillbaka i mellandagarna,

hoppas på att jag ska bli pigg igen snarast!

Sååå tråkigt vara så här...



Förstår ni har en underbar advent, Lucia och jul!

Även om även vardagrna har sin lycka,

är det något speciellt att få uppleva den här tiden genom ett barns ögon!



Nu ska jag läsa ikapp här hos dig ;-)



Stor kram från mig till er alla!

2011-12-19 @ 08:08:28
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback