Linus 1 År!!! =D

 
Idag, fredagen den 21 oktober 2011, fyller Linus hela 1 år!!! =D Mammas kille har blivit STOR! ;-) Ja, detta året har verkligen bara RUSAT iväg, man tror nästan inte det är sant hur fort det faktiskt gått! Och så mycket som har HÄNT i hans utveckling... Från att ha varit en liten "hjälplös" Bebis är han nu alltså en 1-åring som går och förstår mycket. Han är social och glad och skrattar mycket och ofta - en SUPERGO´liten kille är han! =D
 
Och det är "full fart" mest hela tiden... Bilderna är från "vår" lekpark, och att köra "båten" är riktigt kul. Ja, allt med hjul och ratt på är VÄLDIGT roligt! :)
 
Och att undersöka PAPPERSKORGEN är oerhört spännande - TROTS Mammas uppmaningar om att INTE göra det... ;-) 
 
Men det KAN ju finnas något att se... ;-) Om man nu överhuvudtaget SER med hatten på sned vill säga... ;-) 
 
Ja, som sagt, det är full fart för det mesta och allt skall undersökas och utforskas, och Livet är så spännande! Och att Livet blivit betydligt mer spännande och intressant med Linus i familjen är jag den första att intyga. Livet innehåller nu också så oändligt mycket Kärlek och Lycka och oanade KÄNSLOR att man ibland nästan måste "nypa sig i armen" för att förstå att det är sant! =D

Vi HURRAR och GRATULERAR Linus på 1-årsdagen!!! Hipp, hipp HURRA, du GOÉ lille kille!!! =D 

Vi kommer att ha ett litet kalas för honom idag fredag, då han får PRESENTER såklart! Det blir även kalas både lördag och söndag, då han med all säkerhet får ännu fler presenter. ;-) Jag kan också nämna att två av mina KÄRA Blogg-Väninnor har skickat presenter till Linus - helt otroligt gulligt och fantastiskt kul! =D Det är Sara/Zassi och Lily som varit så otroligt rara. Av Sara/Zassi fick även JAG en present!!! =D Det var SUPERFINA VIMPLAR med matchande SERVETTER i det paketet, och jag har tänkt duka med det i helgen, så då får Ni se även dem! TUSEN TACK, GULLIGA DU!!! =D Bildbevis och rapport från kalasen och presenter kommer frampå! =D

UPPDATERING: Nu på dagen kom det YTTERLIGARE ett paket från en kär Blogg-Väninna!!! Det är den raraste MORMORMU som förärat både MIG och LINUS ett paket!!! =D Detta är ju inte klokt...SÅ fantastiska Ni är, helt otroligt! Jag vet inte vad jag kan säga annat än TUSEN TACK, Ni är UNDERBARA allesammans! =D


Trolda - Happy Birthday My Dear Son Linus!!! =D 

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vad du är morgontidig :)

Stort stort GRATTIS till stora killen på 1-årsdagen!



Åh hade jag bott närmare hade jag absolut kommit och firat idag (eller alla 3 dar förresten).



Ha en underbar fredag och helg! Bilder ser vi såklart fram emot sen :) Det blir nog SUPERFIN dukning :D

Kramiz

Sara/Zassi ;)

Postat av: Ann Catrine

Vad är det för dag idag,

vad är det för dag idag...

JO, det är Linus 1-årsdag!

Hurra Hurra Hurra!!!



Grattis till charmigaste grabben!!



2011-10-21 @ 12:19:30
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Grattis till Linus på hans 1 års dag :) och grattis till dig för ditt första år som mamma :)



Men inte visste jag att våra barn var födda på samma datum. Min yngsta fyller 13 år idag :)



Kram fina och jag hoppas att ni får en helt underbar dag <3

2011-10-21 @ 17:27:17
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Flora

Ett jätte grattis till Linus! Är så otroligt glad att fått tagit del av hans första år och många kommande. Puss på Er båda!!

2011-10-21 @ 19:41:13
Postat av: Inga M

Grattis på födelsedagen, fast en dag sent. Om jag har rätt på dagarna nu så är det idag lördag den 22:a och mitt barnbarn fyller år.

2011-10-22 @ 08:44:52
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Lily

Grattis så här en dag för sent! Försökte kommentera igår..Hoppas lille solstrålen och ni hade en fantastisk födelsedag!

Kram Lily

2011-10-22 @ 13:02:14
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: Ragnvi

Hipp Hipp Hurra från Ditte o mig!!!!! Hade fullt upp hela dagen igår med Maxen...men tänkte på Liten/stora Linus!

Kramen!

Ragnvi

2011-10-22 @ 19:06:21
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Linda - Sprudla

Grattis till både Linus och dig i efterskott!!!

Hoppas ni har haft riktigt fina födelsedagar med många paket och tårta :)

Kram, Linda

2011-10-22 @ 23:05:16
URL: http://sprudla-linda.blogspot.com
Postat av: Nina Lindh

Grattis grattis till er! Lillkillen har minsann vuxit. Synd att tiden går så fort.

2011-10-23 @ 10:09:27
URL: http://ninalindh.blogspot.com
Postat av: Thomas Nydahl

Förlåt mig för sen ankomst. Jag vill förstås önska grabben allt gott och gratulera på den första, märkvärdigt högtidliga och stora ettårsdagen. Jag hoppas du ska få följa honom hela vägen fram i livet. När mina barn blev ett hade jag aldrig kunnat tro att jag skulle se dem som vuxna och som föräldrar till alla mina härliga barnbarn. Barnen är livets salt. Barnen är livets mening - bara när vi ser oss själv i den vackra kedjan av liv förstår vi den, meningen. Grattis Linus! Grattis mor och far! från Thomas i den skånska höstblåsten.

2011-10-25 @ 16:05:58
URL: http://nydahlsoccident.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback