Mässan! :)

 
JAG håller ställningarna på JOBBET, medans Cheferna och "Fotografen" är i Stockholm på Formex-mässan för att göra succé! =D I söndags reste sällskapet upp till "stora staden", för att på måndagen börja bygga vår vackra monter. Mässan startade i torsdags och som alltid tycker jag att vi faktiskt har en av mässans absolut vackraste utställning! =D 
 
Augusti till trots - det är JULEN som gäller! OCH höst. NYA saker, nya trender och allt dekorerat med vackra BLOMMOR såklart! =D 
 
Det VITA blir allt mer kolorerat...Tillbaka är de mer mustiga och varma tonerna. Och så är det silver, "bling-bling" och glamour! ;-) Och JAG då - som ÄLSKAR de varma tonerna och GULD - konstaterar ÅTERIGEN att jag är helt rätt!!! ;-) ;-) Jajamensan, TRENDIGA Trolda minsann! ;-) ;-)
 
Trolda - At Work! =D

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Kul att se bilderna på era grejer! Jag som är kitschig gillar förstås mest falskt "guld"!

Postat av: Sara

Åh så finfiina grejjer! Klart att du är TRENDIG! Gillar verkligen dom små ramarna i klump där på väggen :)

Ha det gött!
Kramkram

2012-08-20 @ 20:51:43
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Emma

Hej underbara du :) ja även i år var var monter oslagbar ;) hoppas allt är bra där hemma!
Kram från Fotografen ;) <3

2012-08-23 @ 09:55:51
Postat av: Linda - Sprudla

Kan bara hålla med, er monter var som alltid en av de finaste på Formex!
Kram, Linda

2012-08-24 @ 08:07:02
URL: http://sprudla-linda.blogspot.com
Postat av: millandante

Längtar tills jag får åka till Formex och se detta live!!!

2012-11-17 @ 10:19:45
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback