Mot Ljusare Tider! =D

 
Så här efter alla helger är det SKÖNT att få "kasta ut" julen och se framåt mot de kommande LJUSARE TIDERNA! =D Och visst MÄRKS det faktiskt redan att dygnet blivit längre, och för att ytterligare förgylla detta faktum är det väl underbart att få plocka in TULPANERNA i Hemmets vrå! =D

Jag tycker verkligen det är skönt när året börjar om på nytt! Julen i all ära - den är verkligen mysig - men visst är det väl härligt när vi så sakteliga närmar oss VÅR-MÅNADERNA!?! Och det tycker jag att man GÖR så fort vi just passerat nyår! För mig är det NYTT, FRÄSCHT och som alltid väldigt HOPPFULLT! =D
 
Mot "ljusare tider" i form av SNÖ vet jag att Linus iallafall väntar på! Tomten kom ju med pulkor och det MÅSTE ju bara få testas! Tills dess får han hålla tillgodo med lekparkens gunghäst. :)

Jag önskar Er en GOD FORTSÄTTNING på det NYA året och hoppas att Våren kommer snart! Men liiite snö önskar jag mig också, framför allt då för Lillemans skull, så vi kan "fräsa runt" i pulka-backarna tillsammans! =D

Trolda - Happy In Life! =D

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Efter att julsakerna åkt ut så känns det helt rätt att börja med tulpanerna. Jag fick en fin bukett av gäster.

Ha en bra dag¤!

Postat av: Sara

Härligt med tulpaner!

Här har det faktiskt snöat litegrann, eller 'flister' som vi kallar det för..

Hoppas att ni får lite snö oxå så han får testa pulkan :)



Jag håller oxå på att plocka bort jul - tur jag är hemma idag.



Ha en underbar vecka!

Kramkram

2012-01-10 @ 13:59:25
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Marie-Louise

Vad stor han börjar bli nu :)

Ja nu måste vi få snö så alla barn som fick pulkor, skidor och dylikt i julklapp får testa dom...

Önskar er en fin helg. Kram vännen

2012-01-13 @ 13:09:02
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Såå fin o stor han blivit! Det går fort nu! Har varit en konstig vinter än så länge...fast Ditte gillar den här vintern! Korta taxben du vet...men jag förstår alla barn.....

Kramen!

Ragnvi

2012-01-13 @ 15:51:45
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback