Semester! =D

 
Så har man då SEMESTER!!! =D Det handlar om två hela veckor NU, och mer att se fram emot senare. Inte dumt alls kan jag tillägga... ;-)

Det blir inga större utfärder, utan små dagsturer och besök hos Vänner står på agendan. Och så blir det MYCKET bus och lek i parken med Linus och allt som hör där till såklart! =D Det är nämligen bara jag och Linus som har ledigt just nu, den käre Sambon får snällt vänta ett litet tag till - allt för att skapa så mycket ledig tid för "Lilleman" och för att dagiset håller stängt i tre veckors tid framöver.

Vädret är väl inte det bästa just nu, men det skall tydligen bli bättre. Och skall man tillbringa tid i GUNGORNA och i SANDLÅDAN, så är väl vädret PERFEKT som det är nu egentligen!?! ;-) 

Ja, oavsett väderlek skall det bli SKÖNT och oerhört MYSIGT och ROLIGT att verkligen få vara LEDIG tillsammans med min "lille Juvel"! =D 

Trolda - "So Long"! ;-) 

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Det ska visst bli fint väder några dagar, det gäller att passa på!

Ha den bra dag!

Postat av: Eleonore

Hej!

Vilken fin liten familj ni är! Har tänkt på det många gånger när jag träffat er, men nu fick jag bestämt säga det! Och vilken fin blogg du har! Mitt i middagsröran fick jag satt mig vid datorn i några minuter och hittade hit via sprudla.



Vi kanske ses i parken någon dag nu när du är ledig!



Hälsningar från Eleonore och Einar och Viggo, bröderna Bus!!



Ps. Jag lät lite negativ nere på hamnplan, men sanningen är den att man får älska ihjäl trotset helt enkelt!!!

2012-06-09 @ 18:12:49
URL: http://mingubbrora.blogspot.com
Postat av: Poppins

Låter härligt med semester. I vanliga fall brukar det ju vara underbart väder så här års men jag hoppas att det inte ska falla för mycket regn på dig och Lilleman. Önskar dig en riktigt god ledighet.

kramar från Poppins

2012-06-10 @ 18:26:08
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback