Linus 2 År!!! =D

 
GRATTIS på 2-årsdagen vår ÄLSKADE son Linus!!! =D Och NATURLIGTVIS skall det då vara en "Nalle Puh-tårta" på bordet för att FIRA jubilaren!!! =D För Nalle Puh är gooo´, så ÄR det! ;-)
 
Ja, TÄNK, vår lille GÓING fyller två år! SÅ fort tiden går! Och själv säger han ju att han är "stor kille" (stooj kilje), så det är väl bara att instämma... ;-)
 
PRESENTER blir det såklart också, kalas i dagarna 3 (!), och MASSVIS med KÄRLEK förstås. För någon bättre än han finns ju bara inte för oss, och vi är så LYCKLIGA att han finns och är hos oss. Góa "Lilleman"! =D
 
Trolda - Happy Birthday Linus!!! =D

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till den stora killen och grattis i efterskott till dig :D Hipp hipp Hurra Hurra Hurra!!! Hoppas ni haft två underbara dagar.

Vilken fin tårta :) Första födelsedagen för Linus som han "är med" och förstår vad som händer, spännande! En fantastisk kille och två fantastiska föräldrar!

Kram på er och hälsa jubilaren <3

2012-10-21 @ 19:21:16
Postat av: Thomas Nydahl

Grattis till både Linus och Trolda - hurra för er några dagar för sent!!!

2012-10-25 @ 15:33:05
Postat av: Inga Magnusson

Grattis till både dig och sonen!

Postat av: Ann Catrine

Stort Grattis till 2-åringen!!!

Jag har letat och letat, funderat och funderat.
Lyckades ta bort bloggar jag följde när jag fick bloggtorka, och jag kom banne mig inte ihåg namnet!!
Men så, nu plooppade plötsligt "Trolda"!!! upp i minnet, så hette din blogg :-)
Jag hade alltså inte glömt dig och de dina, jag bara fick inte till det med namnet...
Nåväl, I´m back, och nu lär du inte bli av med mig...
Har MASSOR att läsa igenom nu för att någolunda komma ikapp!!

Kram

2012-10-28 @ 10:48:14
URL: http://mormormu.blogg.se
Postat av: Marie-Louise

Oj vart tar tiden vägen. Grattis i efterskott till er fina 2-åring :) Kram

2012-11-01 @ 22:31:16
URL: http://www.madredetres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback