"Silver-Skål" :)

 
Jag är ju EGENTLIGEN en "GULD-tjej"... (kanske beror det på att en silver-placering ICKE skulle duga, jag vill helt enkelt vinna, och ÄR en dålig förlorare... ;-)), men på mitt Arbete packar vi just nu upp det ena efter det andra vackra i färgen SILVER, och då då får man helt enkelt KOMPROMISSA! ;-) De runda och söta Fåglarna ÄR i guld, med ett stänk av silver, men den helt underbara SKÅLEN är faktiskt just i silver. Och alldeles oemotståndlig...speciellt när den är fylld med vindruvor! ;-) Därför huserar den alltså också nu i Hemmet. På plats, till lust och fägring stor. =D
 
Trolda - "Golden-Girl" ;-)

Kommentarer
Postat av: Nina Lindh

Man kan ju ändra sig. Någon gång. :)

Postat av: Sara

Vilken mys! Formligen ÄLSKAR dessa små söta fåglar. Köpte vita med små små kronor på lilla huvet när jag var hos dig :)

Håller med Nina - man är inte sämre än att man kan ändra sig.

Ha en skön helg.
Kramkram

2012-10-12 @ 08:41:25
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: millandante

Åh... ska spana in den nu i veckan:)

2012-11-17 @ 09:54:32
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback