Glad Påsk! =D

 
GLAD PÅSK önskar jag Er alla som kikar in här!!! =D
 
På bilden figurerar årets ABSOLUT finaste KYCKLING - tillverkad av "Lilleman" på dagis såklart! ;-) Ett öga är gult och ett är grönt, den är lite charmigt sned och bor i ett lila-gult ägg. Bara SÅ fin, och Mamma är SÅ stolt! ;-) Jag placerade den i den vackra gula ROSEN som den käraste Väninnan hade lämnat här på trappan som en överraskning igår. TACK raraste Du! =D
 
Jag GILLAR verkligen PÅSKEN! Den är GLAD, den är KRAVLÖS och FÄRGSTARK, och man får tid till att UMGÅS med nära och KÄRA. I precis den takt man vill. Och VÄDRET inger VÅR-KÄNSLOR, det är SOLSKEN och det är bara så VACKERT! =D
 
Trolda - Happy Easter!!! =D
  

Kommentarer
Postat av: Linda-Sprudla

En riktigt härlig Påskhelg önskar jag dig och familjen!
kram, Linda

Postat av: Lily

Glad Påsk!
Kram Lily

2013-03-29 @ 23:50:29
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: Sara

Glad Påsk till Er!
Här skiner solen och himlen är alldeles KLARBLÅ. Hela helgen har varit fin.
Jag ska ta en långpromenad och Rogga har tagit fram cykeln - nog är det vårkänslor alltid.

Kycklingen är urgullig - BÄSTA påskpyntet :-)

Kramar i massor
/Sara

2013-03-31 @ 10:41:28
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback