Bus-Väder!

De senaste två veckorna har vi väl fått allt det regn vi nu inte fick i Sommar!?! Det har verkligen ÖS-REGNAT, det har ÅSKAT och dundrat och blåst - riktigt BUS-VÄDER! Dagen idag har inte varit annorlunda och utsikten från balkongen denna eftermiddag talar väl sitt tydliga språk... 
Men jag kan heller inte låta bli att tycka det är lite MYSIGT med bus-väder! :) Och så blir jag alltid lite extra "pyssel-sugen"! :) Och nu när det faktiskt känns väldigt höstlikt ute tycker jag om att använda mig av MOSSA inomhus igen. Hittar man dessutom den vackra "KUDD-MOSSAN" att pynta med blir det extra fint, tycker jag.
Ja, vädret är verkligen varierande minst sagt, men det gäller att ta till vara på varje fin stund ändå, oavsett om det är Sol eller regn! :)
 
Trolda - "Weather Girl!" ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback