Pepparkaksbak! =D

 
Idag bakar vi PEPPARKAKOR här Hemmavid, och det är riktigt, riktigt MYSIGT! =D Doften är LJUVLIG och väldigt "JULIG", och för undertecknad som ju nästan ALDRIG bakar annars känns det verkligen som en stor bedrift! ;-) (Och man känner sig definitivt som en "Ultra-Mamma"... ;-)) Lilleman och Pappa har väl ätit upp en fjärdedel av degen INNAN den hamnat i ugnen och figurerna är väl kanske inte de allra bästa ur estetisk synpunkt, men det GÖR liksom inget!!! För det allra viktigaste är ju just "MYSET" vi har här tillsammans Hemmavid med lilla Familjen, skapandet av små jultraditioner för Lilleman, umgänget och att få göra saker TILLSAMMANS. Som ju faktiskt är bland det allra viktigaste med JULEN tycker jag. 
 
Trolda - "In The Kitchen!" =D
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda-Sprudla

Du är inte bara en ultramamma utan också en fantastisk kollega! Är så glad för att du är en del av Sprudla! Stor kram från chefen 😉

Postat av: Anonym

Tack goaste Chef!!! =D Jag är så glad åt att få jobba hos dig och du är en fantastiskt fin människa! =D

Trolda - kramar =D

2014-12-14 @ 09:35:12
Postat av: Marie-Louise

vad mysigt.
Vad länge sen det var jag var in här. Måste läsa ikapp nu. Jag hoppas allt är bra med er <3 Kram

2014-12-18 @ 19:47:00
URL: http://madredetres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback