Semester i Kungshamn! =D

 
Ja, här befinner vi oss i skrivande stund, jag och mina góa GRABBAR!!! ;-) SÅ härligt, SÅ vackert! =D
 
Och så är det där HAVET...! Det där BLÅ, det där GRÅ, det där GRÖNA...det där VÄLDIGA, det där som skapar LÄNGTAN och LUST! Bara SÅ underbart!!! =D Att vara vid HAVET (där man ser HORISONTEN!!!) är bara något av det vackraste som finns! Inom mig skapar det en längtan, en stor FRIHETSKÄNSLA och ett LYCKORUS, så ÄR det bara! =D
 
SEMESTER - total LYCKA! =D
 
Trolda - Happy At Holiday! =D
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina Warglycke

Nu är jag tillbaka med nytt namn och ny blogg.:)

2014-07-24 @ 23:47:07
Postat av: Inga M

Det är sommarvackert vid havet! Ha en fortsatt trevlig sommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback