"Favorit I Repris!" =D

 
En "Favorit i Repris" blir det i nästa vecka när undertecknad faktiskt har SEMESTER!!! =D Det är jag och "ex-svärmor" som ånyo drar iväg på SPA!!! =D
 
LJUVLIGA "Vann Spa", situerat på väg ut mot Lysekil, kommer åter igen föräras ett besök av oss! ;-) 
 
Och det skall bara bli alldeles UNDERBART fantastiskt härligt och mysigt!!! =D Jag ser verkligen fram emot att få löga mig med värmande bad och "skvaller a´la ex-svärmor" i flera timmar! Lycka! =D
 
Trolda - Happy! =D
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga M

Va mysigt med en veckas semester så här på senvår / försommar. För det ser ut som om ni får sommarväder på er SPA-vistelse! När jag kollade på yr.no så visades det 20 - 24 grader och sol här hos oss i alla fall och det blir ju inte så långt bort.
Jag har kollat igenom dina senaste blogginlägg och ser att sonen är lika söt som alltid. Han kommer att bli farlig för tjejer så småningom. Eller kanske redan har börjat snegla :-)
Ha en trevlig semester nu och njut i fulla drag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback