"Smink-Bordet"

Nu vill jag verkligen inte påstå att jag faktiskt sitter här och sminkar mig direkt, men det är helt enkelt detta namn denna unika möbel nu fått. ;-) Från början var den brun och ganska så ful faktiskt... Den käre Sambon slipade den och målade den i svart enligt undertecknads önskemål. Den fick också nya små handtag, och helt plötsligt blev det faktiskt en riktigt SOBER och VACKER möbel! En möbel perfekt till det övriga i sovrummet! Att möbeln dessutom faktiskt var helt GRATIS gör ju inte saken sämre direkt! ;-)
 
 
 
På en LOPPIS fann jag den lilla "sitt-puffen" för en femtilapp. Då i grönt och naggat tyg - nu klädd i ett matchande tyg i svart, och jag är SÅ nöjd! =D Visst är det väl kul att förnya och göra om Hemmavid!?! Och oftast räcker det faktiskt med små medel för att det skall kännas nytt och fräscht igen! =D
 
Trolda - Decorating! =D
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback