Ernst I Toscana! =D

Har man inte haft en förkärlek för Toscana i Italien tidigare lär man väl definitivt ha det nu!?! I alla fall efter att man har sett Ernsts nya teve-serie på TV4, där han huserar i området, som bara är SÅ härlig och inspirerande!!! =D
 
Ernst "går loss" bland inhemsk keramik, konst, inredning, frukt-trädgårdar, kryddor och matlagning med mera. I det fantastiskt vackra landskapet blommar Ernsts kreativitet verkligen ut och man nästan HÄNFÖRS av landskapet, människorna och av Ernst - som är så entusiastisk, glad och genuin. Det är nästan som man är på plats själv och upplever dofter, klimat och atmosfär. Viva Italia, och viva lá Ernst! ;-)
 
Jag ser verkligen fram emot de kommande programmen och jag hoppas jag kommer njuta lika mycket av dem som av det första! =D
 
Trolda - "In Italy!" ;-)
  

Kommentarer
Postat av: Nina Warglycke

Synd att det var hockey denna vecka så det inte blev något program. Såg också att han satt och målade akvarell... då vaknade jag verkligen till. Så nu är jag både foto- och akvarelltokig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback