Lycka! =D

 
Nu har jag varit dryga månaden på min nya arbetsplats SPRUDLA i Ljungskile och jag bara känner SÅ stor glädje, entusiasm, och LYCKA över mitt nya jobb! Det är nästan så jag "får nypa mig i armen" för att inse att det faktiskt är SANT!!! =D (Och bara KOLLA in utsikten... ;-))
 
Med ett nytt jobb följer nya utmaningar och nya uppgifter - och det tror jag vi ALLA behöver emellanåt! Med ett nytt jobb följer också nya KREATIVA idéer, nya MÖJLIGHETER och nya förhållanden. Nytt TÄNK, nytt FLÖDE och POSITIV ENERGI!!! =D
 
Jag inser att jag får ALLT detta (och lite till... ;-)) och TRIVS bara SÅ bra!!! =D Det FLÖDAR av ENERGI, det flödar av LIVSGLÄDJE och det flödar av KREATIVITET och NYTÄNKANDE på SPRUDLA! Det är en OAS för SKAPANDE och en fantastsikt fin lokal att VARA i - det är näst intill en MAGISK arbetsplats!!! =D
 
Och som om detta inte vore nog... CHEFEN, som äger SPRUDLA - Linda - är bara en HELT fantastiskt underbar person som har ALLT! Där finns HJÄRTA och SJÄL, där finns ÖDMJUKHET och TACKSAMHET, där finns KREATIVITET och SKAPARANDA, och där finns FRAMTIDSTRO!!! MOTIVATION och MÅL, en medveten inriktning - helt enkelt en SPRUDLANDE framtoning!!! =D
Dessutom har Damen i fråga HUMOR och lätt till skratt och sprider GLÄDJE omkring sig! Som sagt...jag får nästan "nypa mig i armen", och är bara så GLAD och TACKSAM!!! =D
 
Trolda - So Happy At Work!!! =D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhh fina du!!! Tusen tack för fina ord och ingen är gladare och mer tacksam än jag att du är en del av Sprudla nu ❤️
Kram, Linda

Postat av: millandante

Åh Marika! Så fint du skriver (och sant om Linda) och så underbart att du känner så!! Även om jag inte alls är förvånad! Linda och du är ett perfekt team och nu är det dubbelt så mysigt att besöka butiken.

Så glad för både din och Lindas skull, era finingar <3

Kram Milla
Ses snaaart:):)

2015-01-25 @ 21:47:38
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Trolda

Tack goá NI!!! =D

Trolda - Kram :)

2015-01-28 @ 16:21:21
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Nina Warglycke

Lyckliga du som har så bra jobb! Det är dig väl unnat.

2015-01-31 @ 20:53:15
URL: http://warglycke.blogspot.se/
Postat av: Sara

Det ser helt fantastiskt ut! Följer sprudla på Instagram 😃 Ha det bäst. Kramar

2015-02-12 @ 21:11:26
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback