Dessert

107318-100
Min Sambo har många kvaliteér.......:) En av dem är absolut att göra "Irish Coffee"!! Denna värmande och stärkande "sötsliskiga"dryck.....

Jag är ingen "efterrättsmänniska" alls egentligen, (I couldn´t care less....) men serverar det ändå alltid när vi har Gäster, eftersom nästan alla ju förväntar sig det!

Så till efterrätt hade vi således en mycket enkel sådan.....Päronhalvor med "AfterEight" ovanpå, och så in i ugnen......OCH "Irish Coffee"!

Min  Sambo´s tillverkning av denna ädla dryck är bara så OEMOTSTÅNDLIGT god....Jag vet inte riktigt varför, men han får sannerligen alltid till det med den!  Gott, gott, farligt gott!

Vi hade en mycket trevlig kväll och jag njuter verkligen av att umgås över mat och dryck i goda Vänner´s lag!!!! Och kan man dessutom ånjuta Sambon´s "Irish" i sällskapet.....Ja, då känns livet genast ÄNNU mer Internationellt Kulturellt......:)

Trolda - Always International....




Kommentarer
Postat av: cleo

Åh, sågott. Det hade jag gärna druckit en nu!

Postat av: Trolda

Ja, visst är det MUMSIGT!!

Trolda - mumsig.

2006-11-06 @ 18:57:47
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback