Ensamvarginna

Jag är en riktig "ensamvarginna" emellanåt!

NJUTER av att sitta med mina funderingar, mina filosofier...och bara VARA.

Lite gott rödvin, ett fotbad och härlig musik. Levande ljus, mer rödvin och mer tankar.
Jag njuter.

Min käre Sambo är nämligen på firmafest och hygger sig på eget bevåg. Trolda har sitt!

Det är ju inte det att jag vill vara UTAN honom - absolut inte - däremot har jag, till skillnad från honom,  BEHOV av att söka och möta mitt innersta. I ensamhet.

Så det GÖR jag - här och nu - en fredagskväll. Och NJUTER! Och KOPPLAR av! Och LEVER!

Trolda - total relaxed.

Kommentarer
Postat av: cleopethra

Jag kan relatera. Om jag inte får vara ensam med mig själv blir jag tokig. Har behov av ensamhet. Det är så skönt. När man väljer det själv. :-)

Postat av: Trolda

Precis....När man väljer det själv!!
Och det GÖR man ju ibland...

Trolda - en "ibland-ensam-tjej"

2006-09-23 @ 09:07:23
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback