Från Grånande till Glimmande

Redan den gode Archimedes gjorde åtskilliga försök. På den goda tiden, då det begav sig.(287-212f.Kr.)
Han lyckades dock aldrig helt.....Att på "konstgjord"väg skapa det ädla glimmande guldet!

Min FRISÖR har dock bättre metoder....Har tillbringat dryga 2 timmar i frisörstolen och fått lite GULD i håret!

Detta på grund av att jag härom dagen - till min stora fasa!- upptäckte mitt första gråa hårstrå!!!
Aaaaaargh!!!!!

OK, nu är jag ju inte purung längre...Och mina vänninor i samma ålder har sedan lääääänge fått erfara detta fenomen.Men ändå......Det känns inte speciellt roligt....

Det finns ju de som tycker att det är sexigt med grått i håret. Till den skaran tillhör iallafall inte jag.
Så därför har jag nu i förberedande syfte gjort lite guldiga slingor i mitt annars så vackra svall.
Och det blev faktiskt SKITSNYGGT - om jag får säga det själv.Och det får jag ju!

Trolda - the golden lady.









































Kommentarer
Postat av: David

Hhahaha! Ja där fick du verkligen till det =) Är det inte Ankor så är det Predators ! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback