Tandläkarbesök

Ja, så närmar det sig det årliga tandläkarbesöket.......Puha, det är verkligen inget jag ser fram emot.Inte för att jag på något vis har dåliga tänder, ej heller särskilt ofta har jag hål i dem....MEN - det är ändå så otroligt obehagligt att ligga där med vidöppen mun och ha någon som rotar runt i munnen....Och ljuden.....Det värsta är förstås borrljudet.....Usch och fy!

Nu hoppas jag på att det går som förra året..."Du hade inga hål, välkommen tillbaka nästa år".De orden skapar en glädje i sinnet, en pirrande känsla i magen, ett lyckorus!Hoppas, hoppas!

Klockan 10.00 gäller det.Tänk på mig!

Återkommer med besked.Antingen glädjerurbesked, eller ett mer lågmält......

Trolda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback