Fredag

image459

Förutom FÅGLARNAS vackra symfonier är det tyst och stilla. Sjön ligger blank som en spegel. Temperaturen visar på sommar...Även om det än så länge faktiskt "bara" är vår.

Sambon har tänt grillen och dukat upp på vår nya altan. Utsikten är hänförande...

Jag njuter i fulla drag. Jag njuter av Sverige´s vackra Natur, av landets årstidsväxlingar och förväntanden med dem. Jag njuter att vara HÄR, mitt i allt det vackra, mitt i Naturen. Jag njuter av att vara Människa. Och jag njuter av att det äntligen är FREDAG igen.

Trolda - With Enjoyment.

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Vilken fin bild och så spegelblankt vatten!

Postat av: Anonym

Det där kan man kalla spegelblank. Mycket vacker och kan bara ana hur vackert det är i verkligheten.
Och vad skönt med er nya altan. ha det gott./pimpim

2007-04-13 @ 21:33:39
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Vackert....harmoniskt,

2007-04-13 @ 22:48:33
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: EVA

Oj så mysigt ! Äta ute på nya altanen...
Vi hade nog kanske kunnat sitta ute och äta middag idag men vågade inte chansa... Skulle visst bli ännu bättre väder imorrn...

Ha en riktigt fin helg och JÄTTEKRAM från EVA !

2007-04-13 @ 23:33:24
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Anonym

Godmorgon önskar dig en trevlig lördag.
Gissar att det blir en liten sittning på er nya altan eller?
kram pimpim

2007-04-14 @ 09:16:05
Postat av: Trolda

Lilla B; Visst är det vackert...=D

Pimpim; Visst blir det stunder på Altanen idag....Fattas bara annat! =D Och gårdagen var sannerligen njutningsfull...Stilla, tyst, nästan lite trolskt...

Slottsträdgårdsmästaren; Mycket...=D

Eva; Hoppas du/ni kan njuta utomhus på altanen också! det tillhör absolut livets små glädjeämnen...=D Jag önskar dig en fin helg också, tack! =D

Trolda - Godmorgon!

2007-04-14 @ 09:29:22
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Hannele

Vackert och riktigt stämningsfullt.

2007-04-14 @ 12:02:31
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback