På Plats!

 
Ikväll blir det en stillsam middag på "Lyckorna Restaurang" med den käre Sambon =D  Det äger rum på huset/restaurangen  längst ut till höger i bild, väldigt vackert situerat alldeles vid det friskt doftande Havet! Det blir en härlig liten promenad längs med "Strandpromenaden" som det faktiskt även blev FÖRRA helgen, då man helt enkelt inte har lust (eller tid) till att laga mat hemma när man har "FLYTT-BESTYR" som pockar på...För det vet väl alla som flyttat att det ÄR mycket!?! Men det BÖRJAR ta form och jag känner det som om jag "KOMMIT HEM" - bättre betyg finns inte och jag ÄR så lycklig =D
 
Vi passerar även Ljungskile´s BÅTHAMN på vägen dit, och visst är det en inbjudande syn...Man får lust till att hissa segel direkt och ge sig ut på de vida Haven!
 
Mitt VARDAGSRUM går i VITT och GRÅTT. "Nytapetsering är INTE aktuellt!" (Citat från hyresvärdinnan...med en MYCKET bestämd röst...;-)) Och jag inser att mina vita möbler och mina ljusa inredningsprylar passar alldeles UTMÄRKT in =D Det lär BLI ett par ommålningar av möbler och det är just i detta NU gardinuppsättning, med tillhörande KUDDAR som pågår...Grå gardiner, grå, rosa och gröna kuddar - det blir bara SÅ bra =D
 
Zassi´s ÄGG (=D) matchar fint till tapeten och i kombination med glas, gammalt och nytt är det riktigt fint!  Ja, JÖSSES, det BLIR så bra, så bra...=D Ibland undrar man stillsamt om man bara förtjänar all GLÄDJE och LYCKA som självaste Livet kan erbjuda!?! Att det bara FÅR kännas som om man lever i ett litet härligt och bubblande LYCKORUS!?!

Trolda - So Happy =D

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det blir säkert lika vackert och hemtrevligt här också. Jag har ju sett dina tidigare hem.

Blir det någon söndagsbild då? Jag är nyfiken =)

Postat av: Lily of the valley

Vilken idyll!!! WoW!! Ert gemensamma hem ser jättebra ut! Ingen omtapsering behövs enligt vad jag kan se! Låter supersnyggt med vitt, grått, rosa och grönt :D Det bästa betyget att du "KOMMIT HEM"!

Jag vet precis vad du menar med det :D))))) Visst förtjänar du all lycka i världen! Tänk inte annat!!! Många kramar från Lily

2008-09-06 @ 17:38:41
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com
Postat av: Åsa

Härligt att du är på plats! ha det gott! / kram såa

2008-09-06 @ 19:11:01
URL: http://asas.tradgardsblogg.se/
Postat av: Inga M

Färgerna ser helt ok ut! Va roligt att Du trivs med både sambon och bostaden och det nya livet. Ser fram emot fler blogginlägg härifrån.

2008-09-06 @ 21:21:00
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Nina

Uj... inser att det är jobbigt att flytta... nu när det är dags för mig att börja tänka på packning. Men, vad sjutton... det blir nog bra.



Hos dig har det redan blivit bra, ser jag :)

2008-09-06 @ 22:11:34
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Vad härligt att läsa dina rader! Såå fiiint hos dig! Bubbla vidare i lyckoruset du!!!

2008-09-07 @ 11:39:54
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Poppins

Så härligt att gå omkring i LYCKORUS! Njut och ta vara på tiden, det är sådana här tider som man vill ta fram och minnas längre fram i livet.

Och tänk att det blev så rätt med flytten. Ibland gör man verkligen rätt val!

Ta hand på varandra.

kramar från Poppins

2008-09-07 @ 13:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback