Vackra Höst! =D

 
Det är så vackert ute nu när HÖSTEN på allvar gjort sitt intåg! Med en färg-palett som nästan glöder och med de varma tonerna förgyllda med ett lätt stänk av guld, kan man inte annat än att bara hänföras av Skönheten just nu i kära Moder Natur!  
 
Djur och Natur...i perfekt symfoni, allt under en blå Himmel. Härliga Höst! 
 
En forsande bäck, krönt av Höstens färger. Rasande vackert! 
 
Bilderna är från gårdagen, och dagen idag skall enligt väderprognosen bli MINST lika vacker! Därför skall jag också idag passa på att tillsammans med den käre Sambon ge mig ut i Naturen och bara NJUTA av alla fantastiska färger och former. Kanske plocka lite LÖV och binda mig en dörrkrans!?! Vi får se... Jag önskar Eder alla en HÄRLIG dag, det skall jag ha! =D

Trolda - "Full Of Sunshine!" =D  

Kommentarer
Postat av: Lily

Så vackert!

Det har varit otroligt dessa två dagar..

Spännande och se vad du pysslat med!



Ha det gott

Kram Lily

Postat av: Ann Catrine

Fantastiska foton,

speciellt de med bäcken!



Får väl se foton (och kanske en liten beskrivning) på dörrkransen så småningom hoppas jag!?



Kram

2010-10-11 @ 03:38:35
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Vilka vackra bilder! Men Ni har inte alls så mycket gula löv som vi har här! Hösten har nog kommit längre hos oss.

2010-10-11 @ 07:43:11
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback