10 Månader! =D

 
Idag, den 21 augusti, fyller min älskade lille Linus hela 10 (!) månader! =D Och den "lille killen" har nästan blivit STOR! ;-) Ja, hujedamej vad tiden rusar iväg... Tänk...det känns inte alls som det är tio månader sedan han kom till Världen...det lilla "pyret". :) Och nu är han alltså redan så "stor"! Mammas kille! =D
 
Och han är så HIMLA gó!!! =D Pigg och glad och skrattar mycket och ofta. Nu är han dessutom på god väg att börja GÅ för egen maskin... Han går obehindrat med "gå-vagnen" och har faktiskt tagit hela 3 steg (!) utan något att hålla i, så det dröjer nog inte allt för länge innan "Lilleman" kommer strosa runt här på egen hand. ;-) Och idag HURRAR vi alltså och GRATULERAR på 10-månadersdagen! Hipp, hipp HURRA för Mammas Going! =D

Trolda - Happy Mother! =D 

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis lill pyret <3 ja tiden går verkligen fort, alldeles för fort... men så länge man fyller tiden med något bra så är det helt ok tycker jag. Hälsa familjen kram

2011-08-21 @ 21:28:08
Postat av: millandante

Åhhh stora lilla fina kille, grattis till dig!:)

Vilka fina bilder!! Han ser verkligen bara så glad ut! Hoppas det är bättre med tänderna nu:)



KRAM från en som gillar både din utsida och din insida!:)

Postat av: Anonym

Tänk att det går så fort! Det känns som igår när jag ringde Dig på väg till Göteborg och tänkte droppa in på affären för en snabb-date och Du var hemma för att invänta förlossning! Och nu är lille Linus redan 10 månader.

2011-08-22 @ 00:04:10
Postat av: Lily

Ja tiden går fort :)

Ha det bra

Kram Lily

2011-08-22 @ 05:09:44
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: Ragnvi

Jag Hippar o Hurrar lite i efterskott till de 10 månaderna! Såå fort det gått! Jag minns nog vad paff jag blev när du berättade här att du fått en son! Har nästan inte smält det än, fniss! Min dotter var 10 månader när hon började gå, sonen var 13 månader! Men han var så sjuk jämt...

Underbara foton på både svalor o från Grebbestad! Där har även jag varit en gång...

Kramen!

Ragnvi

2011-08-24 @ 08:44:32
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

2011-08-24 @ 09:07:57
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Sara

Åh men vilken lycka! Stort grattis i efterskott till denna lilla gla'skit :)



Kramkram/Sara

2011-08-24 @ 09:31:44
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Marie-Louise

Men oj redan 10 månader. Vad tiden rusar iväg. Han är så fin eran Linus :) ett riktigt charmtroll. Kram

2011-08-27 @ 23:47:24
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback