Vilka Fina Vinster!!! =D

 
För en tid sedan deltog jag i en tävling hos Mormormu -
http://mormormu.blogg.se/ - där man skulle ange olika sorters VÅR-TECKEN, och döm om min förvåning när jag faktiskt utsågs till en av VINNARNA!!! =D Mormormu har verkligen en trevlig blogg där man får ta del av "vardagslivets trivialiteter" (som VERKLIGEN kan vara dramatiska ibland... ;-)), man får eminenta BOKTIPS och MATTIPS, och man får ta del av aktuella händelser där "Frun i fråga" har en åsikt. Och åsikter HAR Hon verkligen denna härliga kvinna - som verkar hinna med ALLT - på en och samma gång! ;-) Som om detta inte vore nog har Hon också flera fantastiska och söta BARNBARN som vi får följa via Hennes blogg emellanåt, och det MOTIONERAS dessutom en hel del med stavar i Naturen, och därmed vackra Natur-bilder som följd! =D

Ja, som Ni förstår gillar jag verkligen Mormormu´s blogg och har Ni inte kikat in till Henne ännu så tycker jag det är hög tid att göra det! Om inte annat borde Ni bli sugna nu när Ni ser vilka fantastiskt fina VINSTER (!) jag fått av Damen i fråga!!! =D Det är ju nästan inte klokt... ;-) En underbar BOK av Anna Örnberg - "Inred lantligt inne & ute", en alldeles fantastiskt vacker spegel i form av ett HJÄRTA i ett "rost-liknande" material, ett paket vackra SERVETTER, ett HALSBAND i lila från "Snö of Sweden" och dessutom en bit CHOKLAD (som Sambon med glädje satte i sig... ;-)). Ja, jag blev sannerligen både överraskad och väldigt GLAD! =D Inte hade jag räknat med så fina vinster, och definitivt inte vinster i pluralis... Så TUSEN, TUSEN TACK goá Mormormu!!! =D 

Oj, jag höll ju på att glömma en liten, men ack så viktig detalj, angående Hennes blogg... Varje månad presenteras "Månadens Man" uppifrån norr, och senast var det alltså "Mr Maj" som figurerade på bild, och det är VERKLIGEN värt en liten titt vill jag lova... (Om inte annat så får man sig ett gott skratt! ;-))

Trolda - "Happy Winner!" ;-) 

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Grattis till den fina vinsten, den är du väl värd. ja men visst är mormormu bra härlig :) Kram

Postat av: Ragnvi

Gillar också Mormor Mu! Ska kika in till henne lite senare o kolla läget!

Underbara foton på dig o liten Linus i solskenet!!

Makrillviken...härligt namn på underbart ställe!

Kramen!

Ragnvi

2011-05-10 @ 06:58:56
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Linda Klang

Grattis! Ska genast kika på hennes blogg...

Kram, Linda

2011-05-10 @ 08:41:01
URL: http://sprudla-linda.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

Men du... nu blir jag generad ju...

Så himla mycket beröm!

Nu får jag ångest hur jag ska kunnda leva upp till

allt detta...

Roligt att du gillade grejerna,

tyckte boken och spegeln skulle passa just dig.



Ha en fin tisdagskväll!

2011-05-10 @ 16:48:01
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback