Krydd-Växter! :)

 
Jag gissar att vi är MÅNGA som längtar efter Sol och VÄRME nu!?!  SOLEN har vi DEFINITIVT haft här hos oss med råge, och vi välkomnar dess strålar hjärtligt och glatt! =D Men den riktiga VÄRMEN har uteblivit och speciellt NÄTTERNA, med många minusgrader, gör att det där vi vill PLANTERA i krukorna UTOMHUS uteblir...
 
Men jag är FÖRBEREDD för "utelivet" minsann...! =D I min kära gamla låda har jag fyra växter på lut inomhus... Där doftar Oregano, Timjan, Citronmeliss och Rosmarin! LJUVLIGA dofter, ljuvliga KRYDDOR - att NJUTA av, och inte minst förgylla MIDDAGARNA med! =D Och idag införskaffades också några Penséer som skall få förgylla Balkongen imorgon dag! Härliga tid - det ÄR Vår minsann! =D
 
Trolda - Happy In Spring-Time! =D
 

Kommentarer
Postat av: Lily

Härlig kryddblandning :)Doften är ljuvlig kan jag tänka :)
Idag har värmen visat sig lite så gott det är..
Ha en skön helg
Kram Lily


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback