Lite Påsk-Känsla... :)

 
Påsken är ju TIDIG i år, och som den "Vän av Påsken" jag nu är, passar jag på att "fusk-starta" lite! =D Ett par PÅSK-HARAR tittar fram och så är det ÄGG på plats förstås! En PÅSK-LILJA i kruka sprider glädje där den lyser så gul och fin! =D 
 
Ett litet REDE av BJÖRKRIS med ÄGG i är sött i glaskupan. I den höga glas-vasen är det grenar som spirar - enkelt och vackert! :)
 
Än så länge håller dock VINTERN oss i sitt kalla grepp... Minusgrader, lätt snöfall och en bister vind. Dagen har bland annat ägnats åt PULKA-ÅKNING, till hela Familjens stora glädje, med många härliga skratt! =D
 
Trolda - At Home! =D
 

Kommentarer
Postat av: Lily

Fiint <3 Jag är också en vän av påsken :-) (Älskar ägg och reden)Underbart att den är så tidig i år :-)
Ha det gott
Kramar Lily

Postat av: Sara

Ååh är Påsken tidig?? Vad kul - måste genast kolla i almanackan. Älskar den GULA högtiden, fast jag har iof mycket LILA och rosa oxå.
Och ÄGG - men hallå vem älskar inte ägg :-)

Vi har det bara fint,
Kramkram

2013-02-11 @ 18:54:06
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback