Härliga Höst! :)

 
Jag tycker verkligen Hösten är en HÄRLIG tid! Naturen visar upp sig från sin allra vackraste sida färgmässigt sett och träd och buskar dignar av frukter och bär. Luften är frisk och klar och ett trivsamt LUGN smyger sig in i tillvaron. :)
 
Med "lugnet" kommer också en "Hemma-Mys-Pyssel-Känsla" och det nästan kliar i fingrarna att plocka in det vackra från Höstens skafferi och PYNTA med! :)
 
I helgen som gick pyntade jag i all enkelhet inför en middagsbjudning. Några vackra KVISTAR med HÖSTLÖV i en vas tillsammans med ett litet dekorerat LJUSFAT i samma tema på bordet blev riktigt fint. Utanför lade jag vackra RÖDA ÄPPLEN och KOTTAR tillsammans med LJUNG och MURGRÖNA i krukorna - "HÖSTFÄGRING" när den är som bäst! :)
 
Ja, HÖSTEN erbjuder verkligen möjligheter till att dekorera och till att MYSA inne! Jag välkomnar den gärna och speciellt välkommen känns den väl efter denna fantastiskt vackra Sommar vi haft! =D
 
Trolda - Autumn-Girl! =D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback