"Inne-Mys!"

 
Så här efter den gångna nattens STORM är vi inne och MYSER! =D Vi har bakat CHOKLADBOLLAR, byggt LEGO, målat och ritat och spelat SPEL bland annat. Och nu är det tid för riktigt "SOFF-MYS!" =D Jag sitter i soffan på den nya och mycket värmande PLÄDEN och bläddrar i gamla INREDNINGSTIDNINGAR - en Favorit-sysselsättning som jag verkligen njuter av vid de få tillfällen det nu faktiskt blir av. =D 
Vi har tänt massor med LJUS! Både ljus-lyktor och stearinljus brinner och skapar en värmande MYS-KÄNSLA! =D De fina lyktorna är från "Maja´s Cottage" och säljs på min fantastiskt fina arbetsplats SPRUDLA i Ljungskile. Inom ett par veckors tid kommer hela nya VÅRKOLLEKTIONEN av lyktor vara på plats, och jag blir förvånad om det inte är en och annan ny lykta som lär hitta hit till Hemmet... ;-)
 
Trolda - Happy At Home! =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback